• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Jessi74

Hm...då bör man ju kunna hitta ett par galonisar på ovanstående affärer! Bra!

Jag är rätt säker på att Isabella förstår vad lampa och kissen betyder men inget annat. Ibland låter det som att hon säger hej när folk kommer, men jag vet inte om jag inbillar mig.

• Bonanza

Noah förstår katt. Det är det enda vi är 100% säkra på att han förstår. Men annars vet jag inte.

Det enda man hör dagarna i ända här är "Mamma" Mamma Mamma mamma amammamammaammamamaammamam aammaam

Sött, men lite påfrestande ibland.

Come what may
  • kajsa835

malkolm fattar också katt, nåt mer är vi inte heller säkra på, förutom katternas namn isåfall då kollar han alltid efter dom... och sitt eget namn kan han också!

• babyboom2005

Hej!
    Antar att vi pratar utekläder....Vi har kört med gummistövlar och ett par allväderbyxor (dock vattentåliga) från lindex. Dom är jättebra. Fanns jacka till men det har inte vi utan kör med fleece jacka eller en annan vårjacka annars. Skulle dock behöva bättre vantar då vi leker ute....några tips??

• A lie

Att bero på att förstå... I morse låg Widar i sin säng och åt välling och jag låg på madrassen nedanför.. när han var klar ställde han sig som vanligt på knä och gav mig flaskan och ville upp, jag ville ha lite tidsfrist (trött) och sa "kan du inte leka med din mysmus" (gosedjuret) och genast dök han ner i sängen och kastade mysmusen på mig

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • CamillaJ

Alie

Hehe så söt!

Isak säger mamma mamma mamma när han blir gnällig eller värkligen vill upp till mej så det är kul att han säger mamma för jag trodde det skulle bli pappa först med tanke på att det alltid bli ..pappa kommer snart, pappa är på jobbet, pappa gör det ..hehe så det va jag inte beredd på det är mysigt att höra mamma och veta att han menar MEJ

• bea85

tack för alla gloonbyxtips sak ut och kicka idag
    annars får jag kasnke be mamma köpa i strängnäs hehe tack för tipset TAHN

loke kan en himla massa ord eller han förstår dom. frågar man honom va typ lampan eller storebror e så säger han dääää.

babyboom2005 vi har ett par supper bra vantar eller två par. ena e ett par lackvantar köpta på pop fast för 2 år sen vet inte ifall de har kvar dom. annars e ju fingervantar himla bra hm har biliga och bra.

• A lie

Babyboom: Köpte fodrade galonvantar som räcker upp till armbågen på po.p för 150:- helt suveräna och absolut värda sitt pris. (Åhlens tex hade lika vante fast ofodrad för samma pris)

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • Molina

Vi har ett jätte bra galonfleeceset till Moa nu innan värmen kommer det setet är jätte bra men det va ganska dyrt från H&M men det va det enda Moa kunde ha som fanns i storlek 74 allt annat finns ju bara från storlek 80 och det är jätte stort till henne.

Gud jag måste få skryta lite igår när vi satt och åt kvällsmat frågade pappaF Moa vart lampan va och då tittade hon på lampan och sa TITTA DÄ och pekade på lampan gud det va helt underbart och hela dagen idag har hon sagt titta dä.

• JCA

Är det nån av er som har börjat med 1-årsvälling än? Eriks är precis på väg att ta slut så idag blandade jag ut lite med Majas välling, den som är från 1 år. Men et borde väl itne vara nån fara att börja med den nu? Eller...?

Svar på tråden Junibebisar del 3