Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
emmamaria - jag tycker det pendlar hela tiden med sömnen. Isabella somnar bra just nu om man inte avviker från rutinerna, då kraschar allt. Däremot verkar det som hon drömmer mycket för hon gnäller ibland i sömnen och rör mycket på sig.
jessi ok, alarik har svårt å komam till ro tycker jag. skittrött men endå ska han håll apå å stå på alla 4 å gunga...får gå in hur många gånger som helst... förut räckte de med kanske 1-2 gånger så somnade han sen. men de är väl som allt annat, de går över
emmamaria: Theo har jättesvårt att soman mot förut, han vägrar komma till ro! Han är jättetrött när vi börjar natta h onom, men han vägrar låta sig somna, han bara skriker å skriker tills han somnar av utmatthet... Vissa kvällar går det lättare, men vissa är tunga!
Sömnen har vi som tur me nästan aldrig haft problem me. Runt jul o nyår va de lite jobbigt bara.
På kvällen nu lägger vi han bara i sn säng o han somnar oftast på 5-10 minuter. får ibland gå in o lägga han igen. har ju kommit på man kan sätta sig upp. Men sällan ngt gnäll.
PÅ dan funkar de oxå oftast bra men ´han måste vara rikgit trött, o så får man sitta me honom lite.
Tycker de mesta funkar bra nu. han e go o glad. äter bra sover bra. O själv mår ja jättebra, e så skönt=)
Igår fick han sitta i sandlådan för första gången. va jättespännade. Han fatta inte rikigt detta me "sandkakor" men när man banka på sanden va de jätteskoj=)
vi ska köpa en cykelsits till Jonathan nu med..och hjälm. Är det bäst att köpa hjälm med grönt spänne redan??
THAN...
Då befinner vi oss på samma nivå då verkar det som.. tycker det är jobbigt att springa men det gör ju nytta..min sambo orkade springa 4 km häromdan..*avis* tänk om en annan oxå fixade det?? Kanske snart!! Ska du springa idag??
Helen H 79: Har faktiskt träningsvärk idag, så tror jag springer imorrn så jag inte blir alldeles förstörd i kroppen! Men ska springa imorgon bitti...För killen jobbar kväll å då kan jag inte springa under dan eftersom jag är själv med Theo! Ska du springa idag?
SKa till läkaren idag å kolla Theos öron, hoppas allt e bra med honom, ska dit vid halv 3...
Å så ska jag försöka gå ut med Theo idag.. måste ju försöka få honom att inte vara så feg... Sakta men säkert...
Min kära kille trode theo var förstoppad så han gav honom katrinplommon, nu är det tredje ggr han bajsat... å han som bara bajsar en ggr om dagen!!
Vad ska ni hitta på idag då?
idag ska vi till stan å prova ergo selen för första gången
Vad har ni på era små i sandlådan?
emmamaria - hur länge kan man använda ergosele? Hur mycket kan de väga alltså? Har funderat på bärstol men vet inte om det är klumpigt att ha en sån? Nån som har en? Saknar babybjörn som hon har vuxit ur.
Jessi74, jag har köpt galonisar till theo det funkar bra, om han ändå vågade vara i sandlådan, men då blir det itne så skitigt å inte blött heller