Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
TAHN var har du köpt dom? letat och letat men hitar inga förutom på pop men de e för dyra för att köpa tycker jag han växer ju snart ur det.
idag vägdes lila loke 74 lång och 8930
va väger vägde era vd 10 månader?
kan ju skriva vem loke e oxå.
han e VÄRLDENS ENVISASTE unge hehe. fast himla söt och snäll. dock inte välrdens smartaste men det gör inget för han e söt så det märks knapst.
Helen: Ja, köp med grönt spänne, det är ju det allra bästa. Dessutom kan dom ju ha hjälmen ett bra tag framöver, Maja har ju fortfarande sin som jag köptenär hon var 1...
bea85 - Isabella vägde 9060 vid 10 mån kontrollen. Hon är 75,5 cm lång!
Undrar också över var det finns galonisar i strlk 80? FÖrutom på POP alltså.
a lie tipsade ju tidigare om galonisar i strlk 80 på ica maxi och på överskottsbolaget. vi hittade på coop också för 149:-, både jacka och byxer i strlk 80/86. passade perfekt och va helt okej pris!
THAN..nej idag blir nog träningen att köra in ved istället
Viktigast att man gör NÅTT iaf..
Här är det konstigt väder idag..regn och sol om vartannat..
10-månaders kontroll idag.
Felix väger 8840g och e 76 cm lång
Lång och smal!
Doktorn kollade bara om han kunde pincetgreppet. Inget annat!!
Ser att många svarat angående pipmugg. Tack för alla svar!!!
Får försöka ett tag till. Men än så länge har han den som en leksak, han vill inte riktigt. Men men...det kommer kanske. Annars är inte flskan så tokig heller
Jag köpte Theos på en barnaffär här i strängnäs (baby å junior) 149:-. Men lindex borde ha kanske?
Det är strl 80 på dom theo har men dom e jättestora men det går att trixa lite så går det bra!
Vi har också varit på 10-månaders koll idag. Agnes väger 9660 och är 73 cm lång. Rund och go
Inte alls lik brorsan som var lång och spinkig som bebis.
De kollade pincettgrepp, om hon tog emot och slog ihop två klossar, hjärta, lungor, höftleder och underliv. Och så ställde de lite allmäna frågor om hennes utveckling.
Bla om hon förstod några ord. Det kan jag inte med säkerhet säga om hon gör.. Hur är det med era barn?
I övrigt var allt som det skulle.'
jessy jag tror den är till ca 25 kilo eller nått, man kan bära väldigt gamla barn i den iallafall...
Jag har galonbyxer i strl 80, köpa på ullared.. jättefina o bra