Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Agnes är vår nr 2
Hon vinkar också hej vilt. Och klappar händerna, både när hon är glad och uttråkad.
Nu hon lärt sig vart lampan också. Var ju tvungen att öva lite efter 10-månaders kollen.. Det är väl inte konstigt att alla barn inte kan peka på lampan? Hur ofta pratar man egentligen om lampor?! Varför frågar dom om just det på bvc?
Erik är våran nummer 2 ocskå. Och några fler lär det inte bli...
Ingen som har gått över till 1årsvällingen än då? Jag får kanske vara lite försiktig med det...
JCA du kan väl kanske dela de 50/50...
fy jag har åkt på magsjuka
Åhh... dagis dagis dagis. Hur katten vet man vilket som är bäst. Vi har ett jättenära här som är jättefint med en stoor jäkla gård med härlig utemiljö. Men det dagiset är så himla stort. Å andra sidan har de en aktiv jämställdhetsplan. Sen finns det ett mindre dagis med mer personal men utan stor gård och jämställdhetsplan. Hur katten väljer man? Vi får veta nu i dagarna vilket det blir, men ja, det är svårt!
hej
jag e en juni mamma,lillan föddes den 22juni05.så jag tillhör väl här
Hej hej. Jag e inne på 2a barnet i omgång 2
Den första omgången e nästan utflugen...
Bonanza - jag tycker inte det spelar så stor roll om dagiset är stort. Jag tycker nog snarare det är positivt. Huvudsaken är att barngrupperna inte är för stora.
JCA - Agnes dricker inte välling, men om hon gjort det hade jag väntat med 1-års. Hon blir dålig i magen av för mycket mild fullkornsgröt, som är från 8 månader. Vi måste blanda 50/50 med fruktgröt. Du märker nog på Eriks mage om han är redo för 1-årsvällingen...
JCA: Blanda du tillbörja med, om du inte redan har gått över helt. Som dom andra sagt, du märker direkt om det inte går, magen ballar ur.
Jag fick ta fullkorn från ett år av Ansgar till Elvira en gång när hennes var slut och hon blev jättelös.
emmamaria
Fy..stackare. Jag hade det för några veckor sedan..VIDRIGT!!
Ja dagis är inte lätt. Finns 2 dagis i samhället där jag bor och vi valde det mindre med 2 1-5avdelningar i första hand men tror det blir bra om jag får det andra med. Huvudsaken att Jonathan kommer att trivas!!! Men än är det ju inte dagistid för oss. Först i januari.
glömde säga välkommen till NsMamma