• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • majflickan

A lie När du ger pytipanna e de något du gjort själv eller e de färdigt från förpackning?

Mamma till Anton
  • Molina

Gud vilken underbar dag Moa och jag har haft idag. Karl är på svensexa så Moa och jag har haft dagen helt för oss själva. Vi va in till Västerås idag till Barnens Dag hon hade jätte skojit men hon blev jätte rädd för clownen dom hade men när hon fick en ballong så blev hon snabbt glad igen.
    Va lite dum idag lät Moa smaka lite glass jösses va hon tyckte det va gott.
    Och så fick hon dra i ett snöre till fiskedammen hihi en påse full med godis till mamma såklart .

• alarik82

ojojoj har varit i sverige å handlat idag med lilleman, gick över förväntan, han har varit sååå snäll, men nu är han såå övertrött å myck eintryck har de varit så han väldigt svåprt å somna

• A lie
    majflickan skrev 2006-05-13 17:21:10 följande:
    A lie När du ger pytipanna e de något du gjort själv eller e de färdigt från förpackning? Mamma till Anton
    Vi ger både och, men den färdiga uppskattas mest. Presis som med den andra maten låter jag den göras färdig under längre tid och svagare värme så det inte blir så mycket stekyta på... (fast den färdiga kan man göra i ugnen så slipper man det problemet...)
    ♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • Molina

Vart bor ni allihop? Åh det skulle vara så roligt om vi skulle kunna sätta ihop en liten träff i sommar kanske.
    Själv bor jag i anslutning till Västerås. Så jag har ju stor möjlighet att åka åt vilket håll som helst i Sverige.

emmamaria:Oj va skojit för er. Åker ni båt över till Sverige?

• alarik82

jag bor på åland som dom flesta redan kanske listat ut.

ja vi åker med eckerö linjen. såååå skönt å komma bort från denna ö ibland. skönt oxå när man hinner åka en snabbis liksom så man slipper komma hem med kvällsfärjan

• CamillaJ

Just nu sitter jag här i soffan och har inte någonting att göra, sambon är på personalfest och Isak somnade om nyss igen..jag la han tidigt idag redan 18.15 men han vaknade en timme efter och nu somnade han igen efter en till flaska välling.
    Och nu sitter jag här och dricker cola och äter godis även fast jag mår lite illa!! Gaaaah jobbigt det är ibland att vara ensam speciellt på helgen
    Och när det inte finns något på Tv-n eller nåt annat att hitta på.

Svar på tråden Junibebisar del 3