• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • CamillaJ

Bonanza

Jo det har jag ju uscha inte kul att äta sånt..

satte på herbie (heter den va?) nu få se om den är bra hehe.. finns inget annat på Tv och det är den enda filmen jag inte sett här hemma.

• Mandy

Ensam jag med. Men du CalillaJ har som sagt iaf godis! jag är sååå godissugen! Blenda sov 2h på em till 16.30. Vilket gjorde att hon inte somnade förrän 21. 1 1/2 h senare än vanligt. Höll på sådär 1h med att lägga henne, pust. Storesyrran superduktig dock och satt och tittade på pippi. Tröttnade sen på mig och gick och la sig själv

• Mandy

Sorry, det blev lite fel med ditt namn CamillaJ

• CamillaJ

Mandy

Hehe ingen fara !! Jo jag låg inne i våran säng i ca 1 timme för att han skulle somna men det gick inte så bra han ställer sej mot väggen och sedan hoppa ner på rumpan och tycker att det är så kul, sen ska han riva ner foton vi har över sängen Gaaah.. kan säga att jag var smått galen.Så jag gjorde välling och la han i sin säng och konstigt nog somnade han

Jag har inte rört godiset än heeh hade nån bit kvar av så god butterkaka så jag åt det istället

• kajsa835

här är en till ensam... min kille är och fiskar.
    och jag är också extremt godis sugen, men det finns absolut ingenting här hemma!

jag bor i göteborg föressten

• CamillaJ

Kajsa835

Välkommen till ensamma klubben
    Är jag den enda med godis? Och jag som inte borde ha godis.. är ju gravid och vill inte gå upp som sist har inte kommit ner i min gamla vikt endån så!!

• A lie

Bor utanför Örebro...
    Maken jobbar i Västerås..
    och föräldrarna bor/jag är uppvuxen på andra sidan Ålandshav (från emmamaria sett)..

så kopplingar finna till tidigare nämda ställen

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Camilla; det där känner jag igen mig i... Fast en av anledningarna till att jag ville ha barn tätt var just att jag aldrig skulle palla ner 20kg för att gå upp dem vid nästa graviditet... kan lungt säga dock att jag inte alls gått upp lika mkt denna gången som förra och hoppas hamna på ungefär samma slutvikt som sist... Syrran gick upp 20kg med dottern.. Nu väntar hon nr 2 vilken dag som helst (BF 9/5) och har bara gått upp 9kg, hon vägde har jag för mig 9kg mer på inskrivningen med denna än med dottern, så hon ligger sammanlagt på - jämfört med den graviditeten... Hoppas på samma för egen del...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
Svar på tråden Junibebisar del 3