Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
emmamaria: Den va fin vagnen !. Har dock inte en sådan, men funderar på att köpa en nättare vagn nu till sommaren. Nån smidig
sulky eller så. Nån som har bra tips på smidig o bra vagn?
Vad har alla ni här för vagnar?nöjda? vi har en emmaljunga cerox. Den är vi väl ganska nöjda med,smidig, men har fått smörja gnissliga hjul ofta o en nit på handtaget gick sönder i början
emmamaria: Jättefin vagn/kärra. Ser smidig ut.
Vi har en BRIO kombivagn som vi nu har sänkt och använder som kärra men den e lite klumpig men jag gillar den ändå.
Sen har vi en BRIO Race (tror jag den heter) och den är liten och har ganska ok liggläge men inte helt, den har suflett men nackdelen e att den är rätt så tung för att vara en sulky.
Jag vill ha en ny men det vågar jag inte ens yppa för mannen...
vi har en briocombi, men vad för sort har ja inte en susning om, eftersom vi fått den av min moster. men tycker den börjar bli så stor å klumpig. å dendär mittpinnen som ska finnas när de är sittvagn så den är borta.
e e man tillbax från sjukdom och sånt fy har legat magsjuk tur att det bara va jag.
emmamaria min polare har en sådan hon e supper nöjd.
ebbas mamma 1: en supper smidig vagn som jag vill rekomndera e brio sitty. den har diock inte fult liggläge men den e supper bra på allt annat. loke älskar att sitta i den då blir han stor kille.
vi har haft emmaljunga cros way älskade den den blev dock stulen.
brio sitty 2 st ville köpa en nyare model men snyggare färg hehe. brio twinette dålig vagn. har nu e emmaljunga 80 talare som jag älskar men sak köpa en maclaren så fort vi får råd.
har alla ni fott tillbax mensen? min e fortfarande på villospår
milsch: Ja 1 år!! Nu måste man snart sluta säga bebis.. :-s Men det kommer jag ha svårt för..
Hon ÄR ju min bebis!!
Vad duktiga alla junibebisar är!!
Chelsea började i går med en supergullig sak nämligen att sätta på sig saker på huvudet!
Första gången jag såg det hade hon en keps som hon tog av och på, i dag tog hon en liten brandslang från storebrorsans brandbil och satte på huvet..haha det är ju också snyggt!
Sen började hon idag helt själv plötsligt klappa händerna!
Man blir så jäkla impad av henne att man nästan trillar av stolen!
Allt nytt hon gör känns som värsta revolutionen!
Att hon KAN hon som är så liiiiiten!! Haha..
Hon förstår också när man säger Aj aj till henne, ett tag iallafall sen är hon på't igen, men lyssnar ett tag varje gång.
En gång sa jag ajaj femtielva gånger för att hon skulle sluta peta på en skalbagge men hon lyssnade bara en kort stund varje gång så till slut gick jag fram och tag bort hennes hand från skalbaggen och jäklar vad ledsen hon blev. Jag blev verkligen chockad och kände mig jätte dum
Men det var ju helt nytt för henne även om jag tog bort hennes hand jätte försikigt och snällt så blev det jobbigt för henne. Nu satsar jag på att lyfta bort hela henne istället, frästelsen blir för stor om jag låter henne sitta kvar (det viste jag redan första gången igentligen, men kunde inte ta henne för jag höll på att hänga tvätt)
Välkommna alla nya!!!
Vi har en Emmaljunga och en brio race. Brio racen köpte vi till Maja så inget av barnen använder den än faktikst. Erik får börja använda den efter sommaren för då ska vi sälja vidare Emmaljungan.
Förresten så blev jag faster i torsdags, till en liten Vincent. På måndag får jag nog träffa honom, det ska bli så mysigt
Annars mår vi bara bra... Erik sover det mesta om nätterna, han vaknar mest bara sent på kvällen men sen sover han- äntligen
HelenH: Skönt att han blir bättre för varje dag nu
Cas har lärt sig vinka, och det med sådan kraft att han nästan tappar balansen.
Han går ett par steg efter gåvagnen nu, men det är långt kvar tills han går på egen hand.
JCA grattttis
Mmm, Vincent va gulligt.
Det skulle jag döpa mitt nästa barn till om jag skulle ha nåt mer (men det ska jag inte).
ChicoChica: Så gör Jonathan med..sätter saker på huvudet..han snappar upp det mesta. Jag är oxå HELIMPAD av hur mycket de kan och förstår redan som 1-ÅRINGAR!!!!
JCA: Ja, idag är han MYCKET bättre!! Han har ätit lite mer men tror han har ont i halsen för han har kräkts endel
Men det ska väll snart försvinna med!!
MYSIGT det blir att träffa Vincent
Hälsa Torbjörn och gratulera!!
Trollnilla: Säg inte det..du kanske får ett till bebissug om några år!