• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • milsch

mmm, det e verkligen sanslöst! Får väll flytta bort från denna stad...

• Petre

Agnes har tagit sina tre första steg idag! Oj vad stolt hon var, och vi med

• CamillaJ

Petre

Grattis det är så kul när dom gör det man bli ju helt till sej. Isak är intresserad när han går mellan oss men inte för mycket "övande" för då vill han inte vara med men att går från bord och andra saker har han intresserat sej för än. Men hoppas det kommer vill att han ska börja gå...

• Sunshine81

Hej, nu åker jag om 2 timmar , till karibien !! Lång resa men det går väl bra hoppas jag. så vi hörs om 10 dagar igen !!
    ha det bra sålänge... Kramar

• Jessi74

Inatt sov Isabella i sin säng hela natten utan att vakna för andra natten i rad. Otroligt! Hon vaknade iofs kvart över fem men...ändå! Igår var vi på föräldrarmöte på Isabellas blivande dagis. Det låter ju bra iaf! Får väl se hur det är när hon börjar. Nervöst! Men det är ju först efter sommaren som det är dags.

• ebbas mamma 1

jaha, idag var det några fler morgonpigga som hann före mig till datorn. .
    Ebba vaknade vid 05.30 idag, när pappas klocka ringde. . Och hon ville inte somna om, va hur pigg som helst. Men jag får väl skylla mig själv som la henne tidigt igår. Hon va i säng redan 18.00,för hon va så gnällig. Har dock sovit jättebra under natten, hoppas förkylningen blir bättre idag. Igår sov hon ca. 4 timmar under dagen. I vanliga fall brukar det bli ca. 2, så man förstår ju att hon känner sig dålig och matt

• Molina

Gud va era barn är duktiga och kan gå några steg hmm är det något fel på min Moa eller hon kan ju inte ens resa sig upp än mot möbler.

Just nu har vi också problem att få i Moa mat men problemet är nog att hon har ont i munnen eftersom hon håller på att få så många nya tänder nu.

Hoppas alla får en trevlig helg själv ska jag ut på en möhippa ska bli så skojjigt

• babyboom2005

hej allihopa!
    det var längesen jag var här nu!
    Igår tog Oliver sin fem första egna steg...han tyckte dte var jättekul....
    Bättre sent än aldrig...han har ju gått med oss sen i julas....fast det dröjer nog innan han går helt...är lite feg.

• majflickan

Blev så stolt över anton igår. Fyllde själv år =) O anton vaknade från avstunden vid halv 3 kalaset började kl 6 o innan där va de ingen ide o lägga han en stund, men han höll sig vaken till kvart i 9 o va inte alls gnällig eller något. Normalt så e man bara vaken en 3-4 timmar i sträck. Sen slockande han som en stock, o sov till 8 i morse. O de e ja glad för. Blir kalas me kompisarna ikväll. SÅ de kan ju bli sent

Anton ska sova hos mormor.

Mamma till Anton
Svar på tråden Junibebisar del 3