Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
HEJ HEJ!!
Idag sov Jonathan till 8
VÄLDIGT SKÖNT!!!!
Vet inte om det beror på dåligt väder, att det är lite mörkare eller att han vart sjuk!
Jonathan äter oxå väldigt bra..har inte haft det problemet att jag behövt truga men har han inte velat ha så har han sluppit. Har gett honom lite fruktpure för att han ska få i sig nått, men det är som sagt väldigt sällan!!
Igår fick vi äntligen antagingsbeskedet från dagis! Hon får börja i oktober. Och jag börjar jobba 1a november. Skönt att ha det klart.
majflickan - Felix krånglar jätte mycket med maten. Han dricker sin välling på morgonen sedan e det krångel ALLA målen fram till kvällsvällingen. Jag erbjuder honommat på våra tider, han äter typ 0-6 skedar mat sedan e det stopp.
Jag ger inte välling på dagen, utan vill han inte ha middag så blir det inget. Ger honom en banan efter någon timme, men den brukar han heller inte vilja äta.
Detta har hållt på i ca 3 veckor, vägde honom i måndags. Han hade gått upp som han skulle, trodde jag aldrig. Så han får nog i sig ändå.
Men känns hopplöst ibland!!
Inatt sov Isabella en HEL natt i sin egen säng utan att vakna! Första gången, jag var helt förvånad för hon brukar alltid vakna en gång/natt och få komma till vår säng.
Gud vad skönt Jessi74 hoppas det håller isig.
Det där med maten känner jag igen Felixmor! Men jag har inte varit å vägt theo sen han var 9 månader, eller om det var 8 månader, vissa byxor som han kunde ha i midjan tappar han nu, men han verkar må bra å han har vuxit lite på längden så det e nog ingen fara.
Theo har börjat dansat till musik det ser jättekul ut ![]()
Ne nu måste jag ner på stan å köpa en ny hårddisk, min har varit trasig i 2 veckor, å dom verkar inte få ordning på den till helgen å jag blir knäckt, så köper en ny :P
Jaha, då får man ta och röja småleksaker
för just precis nu börjar Elvira dra sej framåt...![]()
Trollnilla: va kul att Elvira tar sig fram nu
men de klart att det blir ju mer o passa, men det är det värt. Det är ju sååå häftigt när de tar sig runt på egen hand nu
Visst e d kul.
Ansgar tycker dock inte d e lika kul...
Men hon har ju precis börjat, nu idag, så det går ju inte så fort men tågbanor och dyligt blir ju raserade av henne.
Sen har hon även idag börjat ställa sej upp mot lekbackarna så nu blir det väl till att säkra lekrummet.
Trollnilla: vad roligt att hon tar sig framåt. Tror de flesta barn blir lite nöjdare då...och det kan man ju förstå!
Idag har jag tittat på två lägenheter att ev. köpa...men ush vilka priser det är här i Lund. En tvåa kostar över en miljon om man vill bo hyfsat...helt sanslöst!
milsch - oj! Vi kollar på ett stort hus med trädgård precis vid en sjö för en miljon. Och det tycker vi är mycket! ![]()