• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Bonanza

Jessi74 - ja, det har Noah gjort i några månader nu, matat oss. Det är jätteroligt tycker han. Nu ska allt in i våra munnar, vad det än är. Helt plötsligt har man en fjärrkontroll i munnen!

/ Bonanza
  • Jessi74

Ja vyssan lull har vi nu, det är väl inte den stora revolution som jag trodde det skulle vara. Men det är rätt bra att kunna vagga lite när hon ska somna inbillar jag mig?! Isabella tycker det är roligt när hon hoppar i sängen och den vaggar...

• Bonanza
    Jag har gått ner allt + en 8-9 kg till. Men magen är gigantisk och sladdrig. Jag hade ju en enorm mage, så det kanske inte är så konstigt.
    / Bonanza
  • alarik82

bonanza ok, jag har gått ner 15 kilo till över de jag vägde från början, men känner sååå väl igen dendär magen, å denvill inte försvinna heller... stor skinnpåse bara som är där *blää*

• Petre

Jag gick ner allt efter ungefär tre månader. Sen gick jag upp lite över jul och fram till att jag slutade amma. Men nu är jag nere i min normalvikt igen. Så skönt! Förra gången tog det 1,5 år att gå ner allt och då var jag tvungen att banta ordentligt till slut.

• Helen H 79

Jag gick upp 20 kg och har 5-6 kg kvar...jobbar för fullt att gå ner de till sommaren!! Bara våren ville komma så man blir lite mer inspirerad att gå ut..idag är det visserligen fiint väder men det ska ju bli kallare igen

Jonathan klappade händerna för första gången idag på Öppna förskolan vad de lr sig nya saker hela tiden!!!!!

• Jessi74

Det jag gick upp under graviditeten gick jag ner under förlossningen...men jag gick ju inte upp så mycket som tur var, men tanke på hur överviktig jag var när jag blev gravid. Sen dess har jag ju gått ner ytterligare 17 kg.

• CamillaJ

Hej på er !
    Jag gick upp 20 kg och har ca 5 kilo kvar
    Tycker att dom där sista kilorna är så svåra GRR!
    Men trivs rätt bra som jag är nu va för smal innan MEN runt om och den där sladdriga magen kan gått få försvinna till sommaren

Jag hade också stor mage och nu har jag en massa bristningar kvar och sen hade jag percing i naveln som är helt förstört så FULT har det blivit! Uscha..

• kajsa835

jag gick upp 9 kilo, och har gått ner 15. så jag vill inte gå ner mer, fast det verkar ha stannat nu... men det där med magen känner jag också igen fast jag har en liten skinnpåse, men det är ändå en sladdrig påse!

Svar på tråden Junibebisar del 3