Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
JA visst är de nöjda i alla fall. Att man längtar tills han ska gå eller krypa får man väl antagligen ångra sedan...
JCA
Jo eventuellt kan det vara en tand där uppe på g..vi får vänta och se...
Det känns nästan som vår ute idag
Hade det inte vart för snön så....plusgrader är att vänta senare under veckan ÄNTLIGEN!!!
Hoppas de inte luras nu bara...
nu har vi också gjort hörseltest som va okej! och han vägde 9110g, va 71,5cm och hade 46 i hattmått. ska inte till bvc förrns 9/5 nu, en evighet tills dess...
här går det lite framåt med krypandet, han har stått på alla fyra i tre vecker nu, men har börjat dra fram knäna. men så glömmer han händerna och stupar på näsan! tror han kryper snart och jag säjer som emmamaria, slut på friden!...
Min lillkille har varit förkyld med efterföljande "förkylningsmage". Nu har han ätit dåligt i säkert en veckas tid, det går mest att få i honom välling och smörgås... Han är liten i vikten så jag vill ju gärna att han ska äta mer än han gör. Nån som har nåt tips???
Grisen: Här har du en till som inte kryper men hon är på god väg men hon vill absolut inte stå då bara gråter hon.
Moa håller på att få en kindtand gud va ont hon verkar ha usch tycker så synd om henne för ingenting hjälper.
Men nu iallafall så går Moa upp i krypställning och tar något krypsteg här och där men tyvärr inga i följd men nu kan det inte dröja länge fören hon kommer på hur hon ska göra. Hon blir jätte arg när hon inte kommer iväg och bara skriker rakt ut "mamma" kan man göra något annat än att små skratta.
Iàm back!!!
Ni kan ju gissa vem som legat nu????? Usch!!!
Kräka, sitta på toa och passa en vild bebis. Inte alltid så lätt
Men jag känner mig bättre idag.....Felix e fortfarande inte bra.....
Börjat ge honom lite fast föda nu, se om det hjälper så han börjar bajsa normalt igen. Han e ju pigg och glad annars.....skönt det i alla fall.
Tahn: Tänder kanske?
Blenda har haft ont. I förrgår natt var hon vaken väldigt mkt pga det. Igår natt var det som sagt en supernatt men i morse när jag skulle lägga henne hade hon ont igen. Inte jätteont men hade svårt att somna och man hörde liksom att hon hade ont. Försökte gnugga tandköttet med alvedon och det kanske hjälpte.
Nu är hon lite förkyld oxå och Ebba har lite feber men det var en ganska mild förkyldning verkar det som.
Så här är det full fart
Ebba är på världens bushumör trots febern och Blenda är överallt där man inte ska va. Favoritsysselsättning just nu att dra ut alla kökslådor. Hade den understa som "hennes" men den blev snabbt tråkig. har barnsäkrat en för Ebba med farliga saker men nu måste jag nog göra detsamma med alla.