• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • majflickan

Ja gick upp ca 17 kg, gick ner en 13 efter grav men har gått upp ngr igen. försöker verkligen o gå ner men e så svårt. Skulle behöva äta bättre på dagarna men tycker de e jobbigt när man inte får den tid för sig själv man behöver för de.
    Känns som magen bara hänger där just nu.

Idag har de iaf vart en mycket bättre dag än igår. vart till öf o träffat ngr kompisar. anton har knappt gnällt ngt heller.
    O solen lyser jättegott. e stora vatten samlingar över allt ute nu för snön smälter...

• TAHN

Nu har vi varit hos distriktarn... I ena örat såg det lite rött ut, inte som det ska... så vi ska till läkaren imorgon....
    Hoppas det inte är nått allvarligt bara...

Själv har jag oxå ca 5kg kvar men det känns som 20kg (Gick upp ca 15kg). Går ju aldrig ner dom kilorna å mina kläder är det ju bara att glömma att jag kommer i.. ialla fall inte byxorna!

• Missy

Mandy: tror också att jag uppskatter amning nu för att Filippa är någorlunda still när hon ammas. Hon ska hålla på att pilla med något jämt, men när hon ammas får man ju ha henne nära ivarjefall.

Har också gått ner det jag gick upp. Och det är som om det är extrahud på magen.

• Sunshine81

Hej, gick upp 18 kilo och har ca 2 kvar men vill ha dom kvar då jag var för smal innan, vägde bara 50 innan och nu 52 ¨å det e bra. Men magen kan jag iallafall träna lite så det lösa försvinner nu tills vi ska resa i maj. Men man orkar inte.
    Är det många juni barn som går nu ?? Isaac har gått 6 steg nu och kan stå helt själva.

• TAHN

OJ då! Theo kan inte gå själv, bara med grejer, å lära gå vagn.. han flyttar sig längst möbler, men mer än så är det inte.

• Jessi74

Jag tror det också kan vara pga att kroppen förändras som man inte kommer i samma kläder, främst byxor. T.ex. upplever många att de får bredare höfter efter graviditet, så även om man når ner till samma vikt kanske kläderna inte passar pga att kroppen är annorlunda.

Nä, Isabella går inte. Hon kryper för fullt och går runt bordet när hon håller händerna i det. Men inga steg utan att hålla i sig.

• Manja

Jag gick upp 20 kg fram till förlossningen och efter ca 3 månader så hade jag samma kilon som innan graviditeten. Men jag tycker att jag nästan ser smalare ut nu än innan, vet inte varför. Tycker oxå att ådrorna på armarna syns mer nu än innan och jag fick ganska lätt blåmärken på bena när jag bara liksom nuddade ngt. Konstigt.

• JCA

Jag gick ner 20 kilo under graviditeten men det har jag gått upp nu Fattar inte hur jag bär mig åt... Jag gick ner förra graviditeten också. Min kropp behöver nog en inneboende för att hålla vikten

• Molina

Jag gick upp ca 17 kg och har väl ca 5 kg kvar att gå ner och det är dallret på magen men hur blir man av med det längtar tills jag kommer i mina gammla kläder. Men jag tror tyvärr mina höfter blivit lite bredare.

Jag tror inte Moa kommer att börja krypa hon ställer sig i brygga rakt upp och försöker dra sig upp via mina byxor eller så sätter hon sig på rumpan. Hur har era små börjat när dom ställt sig i krypställning?

• alarik82

alarik står på alla 4 å gungar än bara, så han är på G å börja krypa snart

Svar på tråden Junibebisar del 3