• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Jessi74

Isabella gungade rätt länge innan hon började krypa, säkert en månad tror jag nog.

• Helen H 79

Jonathan har börjat krypa nu i veckan Gungade på alla fyra i några veckor iaf!!

• kajsa835

malkolm börja gunga på alla fyra för en månad sen och kryper inte än. men nu drar han fram knäna och så och kan sätta sej från krypställning. ibland står han på alla fyra på tå också.

• Missy

vildabebin - jag känner igen mig så i vad du skriver. Filippa har ockå varit väldigt krävande, och jag har kännt att jag orkar inte länge till, och hoppats på att det ska gå över. Ibland blir jag så trött att jag vet inte vart jag ska ta vägen, och jag har upptäckt att jag har ett tålamod som är mycket större än jag någonsin trott, men det räcker ju inte alltid. Ibland kan hon ha bra dagar, hon är inte alltid gnällig, men tyvärr allt för ofta. Förra veckan fick maken stanna hemma från jobbet för att jag inte orka. Det är första gången, men jag kände på morgonen att jag orka bara inte ta hand om Filippa. Fick tillbaks min mens den dan med, och blödde som bara den så jag kände mig extra svag.

• Missy

Missisola - jösses vilken söt bild. Jag är i stort behov av lite styling. Filippa är inget bra på att styla, hon bara drar i mitt hår...

• alarik82

de är så svårt å få alarik å sova nu för tiden för han bara vänder sig om å står å gungar i sängen hela tiden

• Bonanza
    emmamaria - så gör Noah också. Sen somnar han mitt i allt, vilket kan innebära väldigt konstiga ställningar.

Jag har hittat brudklänningen jag ska ha på vårt bröllop i juni! Bilder finns i galleriet. Det bästa med den (förutom att den är så fin) är att jag inte alls känner mig tjock i den.
    / Bonanza
  • majflickan
    Måste bara fråga er en sak, kanske nån av er som har mer koll än mig=)

Anton har nu varit rätt lös i magen några dagar, vissa gånger halvt rinnande. Han verkar inte ha ont i magen eller va hängig på ngt sätt. har gett han lite blåbär men verkar inte ha gjort ngn skillnad.

Går ju inte o ringa bvc nu o kolla. e de ngt man behöver va orolig över. eller räcker de o ringa på måndag om de e samma sak ännu?

Finns de ngr annat som kan va stoppande??
  • Bonanza

Majflickan - det är inga tänder på g då? Jag vet inte vad som är stoppande, morot kanske?

/ Bonanza
  • Missy

Bonanza - Vilken jättefin brudklänning!!!

Svar på tråden Junibebisar del 3