• Ellish

Gastric bypass 2015

Hej!

Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?

Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.

• Svar på tråden Gastric bypass 2015
  • Autobahn

Och nu är det min tur..... fått en tid den 6 oktober. Inte en "ren" GBP dock utan en revision av en vertical banding jag gjorde för 20 år sedan som sedan länge är ickefungerande (tekniskt dålig metod) .

Invägning och EKG på måndag och sen flyt tills det är dags antagligen. Gissar på att jag kommer behöva gå ner 7-8 kg..... blir inte så roligt men så värt det ju.

• Autobahn

EKG avklarat och godkänt. invägd och sitter nu med min första modifast...smakar förvånansvärt ok men undrar om man kommer att tycka det om en månad också....Glad

Men skönt att det är på gång och på rull!

• Moppsan

Hej! Jag gjorde min gbp den 16 juni. Mår kanon bra och har tappat 18 kg sen op dagen.Cool

• exoticthrill

Hejsan

Hoppas jag får vara med i denna grupp trots att jag vet inte om jag ev blir opererad detta år. Jag har bett min husläkare om remiss till obesita kliniken. Jag vill få ordning på mitt liv en gång för alla. Hoppas ännu en gång att jag får vara med:)

• exoticthrill

Hejsan

Hoppas jag får vara med i denna grupp trots att jag vet inte om jag ev blir opererad detta år. Jag har bett min husläkare om remiss till obesita kliniken. Jag vill få ordning på mitt liv en gång för alla. Hoppas ännu en gång att jag får vara med:)

Svar på tråden Gastric bypass 2015