Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Undrar om någon har något råd att ge mig.
Flyter sedan 3 veckor och har blivit förstoppad.jag dricker ca 3 liter vatten om dagen så det är det inget fel på. Om någon av er var förstoppad under flytet vad gjorde ni då? Har provat mikrolax men det funkade inte.
många av mina bekanta som gjort gp är långtifrån nöjda dessutom har jag lagt märke till en del av dom som gjorde gp för typ 10 år sedan att dom gått upp i vikt
gör man gp så har man inte mycket bakom pannbenet, skära bort magsäcken det låter ju inte klokt,l dom flesta som gör gp brukar inte vara direkt jätteöverviktiga, gär gp när man väger typ 100-120 helt idiotiskt, du kommer ångra dej avboka denna skit
Silverströssel, antagligen har du redan löst problemet, kan tipsa om Cilaxoral, det är droppar du dricker på kvällen, löser upp det uppifrån, förhoppningsvis funkar det att gå på toan på morgonen.
Till dig som skrev att vi inte har ngt innanför pannbenet, varför kommentera idiotiska kommentarer? Mår du bättre då?
Fick äääääntligen kallelse till kirurgen. Ska dit på måndag. Ännu ett gruppmöte tydligen och sen individuellt möte med kirurg och datum för operation. ....börjar bli på riktigt nu då. Inom 8 veckor säger dem att man ska få sin operation
Grattis!! Nu kommer det gå undan ska du se.
Själv har jag bara tio dagar kvar till op.
Till 73malin.....Hoppas du mår bra efter din operation idag.
Opererad i måndags, 17/8 o mår superbra :))
Lite svårt att få i mig all vätska bara, känns som om man inte gör annat än äter :)))
Åh vad härligt det låter! Var du kvar en natt på sjukhuset?
Jepp, en natt o sen hemgång vid 14 :))
Det blir i oktober verkar det som. Fick inget datum i dag trots att det stod i brevet.
Blir gastric bypass och nu väntar jag på tiden för jag ska flyta i fyra veckor före så det är snabba bud
Grattis :)))