Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Jag var på ett stort långt grupp info 1/6 och väntar otåligt på att få ett samtal eller brev av ssk eller vem det nu var som skulle höra av sig. Jag bara önskar att det kunde ringa en person så jag får besked om vad jag har att vänta och om allt går vägen när på ett ungefär, typ hösten, våren eller nått.
Jag är så galet glad! Började proceduren i april med ett besök hos min läkare. Efter det har det skickats remiss, tagits prover, kompletterats på remissen och jag skickade en egenremiss...
Idag fick jag veta att jag är godkänd för kallelse till gruppinformationen i september!! Efter vad jag läst här på forumet så är det få som blir nekade efter gruppinformationen
Jag har startat en blogg om min resa till operation. kanske inte så roligt för er att läsa jag vet inte. Men kanske någon vill veta? Dela med oss av erfarenheter osv?
Jag har startat en blogg om min resa till operation. kanske inte så roligt för er att läsa jag vet inte. Men kanske någon vill veta? Dela med oss av erfarenheter osv?thesecretlifeofcarro.blogg.se
Hej! Har försökt svara på detta via appen flera gånger men verkar inte fungera. Jo men det gick skitbra! Blev godkänd så nu inväntar jag optid :D Så jävla pepp. Hur har det gått för alla er andra. En fråga jag har är hur mycket går man ner i snitt per vecka ?
Äntligen damp det ner ett kuvert ifrån Viktenheten, en kallelse 27/7 och innan besöket ska jag ha tagit en hel massa prover och ekg, fyllt i mat dagboken och motionsdagboken. Jag ska tydligen träffa både ssk och dietist. Så glad att det händer nått :)
Jag ska opas på tisdag. Så nervös så jag kryper ur skinnet snart..
Hej nu har det gått 12vecker sen min operation och jag mår bra, kan äta nästan allt men ibland kan jag dumpa på saker jag äter varje dag. Jag har lite svårt att dricka vatten då vi inte får ha det med oss på jobbet. På rasterna måste jag äta , jag försöker dricka när jag kommer hem men men det är svårt. Jag har gått ner 21kg redan fast jag stog still efter jag kom hem från operationen men jag tappar mycket hår, känns som allt ramlar när jag borstar håret. Annars är jag jätte nöjd, känner mig mycket piggare och gladare nu.
Hej!
Har nu gjort min GBP gick jätte bra!
Är så glad att jag gjorde det!
Nu kanske detta är fel ställe att skriva, men har massor med MODIFAST kvar, med det undrar jag om det finns någon som vill köpa/ta emot?
Vet att det är bra att ha nu efter också men tänker aldrig äta det mer :P
Jag finns i Skåne!
Skriv till mig privat :)
Prel op.datum 17/9, yey! :)