Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Op:ades förra torsdagen, jag har fått mer och mer blod i urinen.
Någon annan?
Men blod i urinen ska du inte ha. Ring omedelbart in till sjukhuset och se till att få komma in.
Jag är så glad, jag har fått veta att jag ska få träffa kirurgen och koordinatorn i Nov, för att bestämma prell. op datum. Tänk, jag som beklagat mig över dessa väntetider mellan besök. Dom ansåg att jag var mentalt förberedd och i kroppsligt(medicinskt) behov att få detta gjort. Men snabbare än Nov gick inte att få den tiden. Kan betyda att jag har en Op tid inom 4 månader från nu då :)
Någon mer än jag som var på info möte i går på Sahlgrenska?
Exakt 2 veckor kvar.
Dietisten sa att jag var tvungen att gå ner 6.5 kg....jag har hittills gått ner nästan 11 kg...
Helt sjukt att så här dags om två veckor är det gjort.
Fasen vad bra gjort muffinsmagen:)
Hej hej!
Är denna tråd aktiv längre?
Jag har fått tid för gruppinformatio på onsdag i Gävle, någon som fått operation eller väntar som oxå är från gävle?
Aktiv är väl tråden men inte överdrivet. Har min op i borås. ..om exakt em vecka. Drygt 12 kg har redan droppat av mig så jag är hoppfull
Ok ok, grattis till de kilona du har tappat. Jag ska på infomöte i morgon är så spänd på vad de kommer säga. Hoppas inte det dröjer allt för länge innan man får reda på om man får operation eller inte. :)
Tråden är nog inte så aktiv, fler än jag som bara väntar kanske...är in och läser lite då och då, är ju liksom i ett väntrum på att få starta mitt nya liv. Dagarna drar sig fram, har sista besöket hos dietisten och ssk den 23/10. Då ska jag få ett datum hos kirurgen (planerat i nov säger dom), så man har inte mkt att skriva . Bara nyfiken om någon annan har nått att berätta