• Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Soc anklagade mig för att vara alkoholist som dränkte mina sorger , och att pappan till Barnet va den stabila ? Men jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något vad håller dom på med får dom lov att höra sådana allvarliga anklagelser utan fakta ?

• Svar på tråden Anklagad sv soc
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sluta) skrev 2015-01-19 22:39:30 följande:

Snälla snälla. Skriv så man förstår.

Vad vill du? Det är tydligt du är svensk så lugna ner dig och skriv ordentligt.

Har det betydelse var jag kommer i från ? Finns väl utländska som resonerar liknande med och som är värre än jag tom ...(-: Jag är ändå betydligt mer lugn svensk än många , och synd fri tom om du vill veta ... (-: så ja självklart har jag högre standard på livet även med barn.
  • K med lilla E
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 22:38:17 följande:

Men dom har inte ens begärt provtagning , och nej jag är tom avundsjuk på mina föräldrar .Idag .(-:

Men vad har dina föräldrar med detta att göra? Du verkar lite förvirrad måste jag söga.
  • Anonym (Fint men...)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 22:38:17 följande:

Men dom har inte ens begärt provtagning , och nej jag är tom avundsjuk på mina föräldrar .Idag .(-:

Även om ingen begärt det, så är det ju ett vettigt råd du fick i början av tråden, att ta provet för att visa att du är oskyldig. Är du inte intresserad av att visa soc , att anmälan om att du är alkoholist kan uteslutas?
  • Anonym (Anonym)
    K med lilla E skrev 2015-01-19 22:50:20 följande:

Men vad har dina föräldrar med detta att göra? Du verkar lite förvirrad måste jag söga.

För hon babblade om barndom och där är defenitivt inget fel på min / vår barndom .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Fint men...) skrev 2015-01-19 22:53:07 följande:

Även om ingen begärt det, så är det ju ett vettigt råd du fick i början av tråden, att ta provet för att visa att du är oskyldig. Är du inte intresserad av att visa soc , att anmälan om att du är alkoholist kan uteslutas?

Oskyldig ?det är inget brott och dricka ?
  • K med lilla E
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 22:54:32 följande:

Nej inget brott men du är klart olämplig som förälder om du dricker och tappar omdömet och samtidigt har hand om ditt barn. Förstår du inte det?
  • Anonym (Åh nej)

Kvinna 34... Jisses. Har du verkligen barn?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Åh nej) skrev 2015-01-19 23:02:56 följande:

Kvinna 34... Jisses. Har du verkligen barn?

Ja bättre mor troligen än vad du är .
  • Anonym (Anonym)
    K med lilla E skrev 2015-01-19 23:00:19 följande:

Nej inget brott men du är klart olämplig som förälder om du dricker och tappar omdömet och samtidigt har hand om ditt barn. Förstår du inte det?

Vem har sagt att jag super , men även jag har rätt till kärlek och tillvaro ibland något problem med det ?
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 22:54:32 följande:
    Det är inget brott att dricka alkohol men som du själv skriver så anklagar soc. dig för att vara alkoholist och de vill komma på hembesök det är alltså upp till dig att bevisa för dem att du inte har alkoholproblem.

Och ja man får lägga ned kärlek och trevligheter när man har barn om det leder till att man blir anmäld till soc. och de vill komma på hembesök.
Svar på tråden Anklagad sv soc