Anonym (mor) skrev 2015-01-20 08:52:22 följande:
Men över 170 inlägg och rejält klirr i kassan för FL som säljer reklam. Du kan var helt lugn. TS har allt under kontroll så slösa inte känslokapital.
Om Jag ska se till dina inlägg så verkar det som att du är en ganska kall person. Vill du uppfattas så? Du behöver inte svara på det. Det räcker att du svarar till dig själv. Ja, jag är en mycket empatisk person. Jag slösar aldrig (på ditt sk uttryck om känslokapital), jag GER frivilligt av min empati till andra som jag tror mig kan behöva det.
Det är en fin egenskap som ska respekteras och inte förlöjligas eller förminskas. Tyvärr finns det människor som blir hårt drabbade av empatilösa idioter. Empati respekterar man...inte som du gör.
Ditt låga sätt biter inte på mig. Jag vet vad ordet värde betyder för mig. Du kanske också borde reflektera över det, kanske kommer du fram till att du är en otrevlig person. Förhoppningsvis får du också lite insikt och kan bli lite snällare. Jag är stolt över att ha den förmågan att se människor UTAN förutfattade meningar. Dina dåliga sidor serverar du själv varje gång du kommenterar. Kanske något du ska börja tänka på....