• Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Soc anklagade mig för att vara alkoholist som dränkte mina sorger , och att pappan till Barnet va den stabila ? Men jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något vad håller dom på med får dom lov att höra sådana allvarliga anklagelser utan fakta ?

• Svar på tråden Anklagad sv soc
  • Anonym (Fint men...)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 00:44:29 följande:

Det märktes egentligen redan i trådstarten men inlägg 47 gjorde det solklart.

Tack. Nu vet jag till nästa gång , vill ju tro snällt om folk. Nu ska jag släppa detta och sova gott!

God natt alla!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-20 00:40:12 följande:

Fast jag har annat framför och ska träffa en trevlig person tom .

En riktigt trevlig person sen får man se vad det blir av det hela, men jag är ju fri .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 00:44:29 följande:

Det märktes egentligen redan i trådstarten men inlägg 47 gjorde det solklart.

Ska ändå träffa en trevlig person som själv är intresserad . Och verkar helt ok .
  • Letitia
    Anonym (Lugn) skrev 2015-01-19 11:40:46 följande:
    Var 3:e mån i så fall. Men det känns meningslöst efteesom ETT sånt prov påvisar om det föreligger missbruk eller ej. Så nej, jag anser inte att mor har rätt. Om värdena skulle vara höga - ja Då måste ts lämna fler prov.
    Det här stämmer. Det är inte alkoholhalten man söker efter på det provet (den försvinner ju inom ett dygn efter sista alkoholintaget), utan levervärdena. Man ser på leverns grad av ansträngdhet, om den är utsatt för missbruk.
  • Anonym (usch)

Usch vilken tråkigt trolltråd där man utnyttjar utsatta människors situation för att roa sig på deras bekostnad.

• Anonym (mor)
    Anonym (usch) skrev 2015-01-20 05:57:12 följande:

Usch vilken tråkigt trolltråd där man utnyttjar utsatta människors situation för att roa sig på deras bekostnad.

Äntligen ett klokt inlägg. Var i vårt land hittar man socialsekreterare som anklagar oskyldiga människor för att supa och "dränka sina sorger"? Hoppas ingen svag och rädd människa som behöver hjälp och stöd skräms bort av dessa imbecilla trådar.
  • Anonym (Päronsplitt)
    Anonym (usch) skrev 2015-01-20 05:57:12 följande:

Tyvärr är nog Kvinna34/Päronsplitt instabil på riktigt (inget troll).
  • Anonym (Päronsplitt)
    Anonym (Fint men...) skrev 2015-01-20 00:50:51 följande:
    Tack. Nu vet jag till nästa gång , vill ju tro snällt om folk. Nu ska jag släppa detta och sova gott!

God natt alla!
    Ja, släpp - inte för att hon inte är på riktigt utan för att det blir som en evighetscykel att försöka tala vett med henne. Hon uppvisar alltid mer eller mindre paranoida drag, samt skriver osammanhängande, svarar på fel sak i andras svar, alternativt argumenterar emot sina egna inlägg (ingen koll på att det var hon själv som skrev?). Sedan vilka eventuella missbruk hon har (alkohol eller droger) vet jag inget om. Det kan ju vara så att dessa trådar dyker upp med jämna mellanrum eftersom hon slutat ta sin medicin.

(Som sagt - hennes sätt att skriva känns igen. I inlägget jag nämnde syns en sak som hon konsekvent gör i sina inlägg, vilket tyder på att det är hon.)
  • Anonym (mor)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 08:32:48 följande:
    Ja, släpp - inte för att hon inte är på riktigt utan för att det blir som en evighetscykel att försöka tala vett med henne. Hon uppvisar alltid mer eller mindre paranoida drag, samt skriver osammanhängande, svarar på fel sak i andras svar, alternativt argumenterar emot sina egna inlägg (ingen koll på att det var hon själv som skrev?). Sedan vilka eventuella missbruk hon har (alkohol eller droger) vet jag inget om. Det kan ju vara så att dessa trådar dyker upp med jämna mellanrum eftersom hon slutat ta sin medicin.

(Som sagt - hennes sätt att skriva känns igen. I inlägget jag nämnde syns en sak som hon konsekvent gör i sina inlägg, vilket tyder på att det är hon.)
    WHAT???? På riktigt? Evighetscykel? Paranoid? Vad är det här? FL eller ngn UFO-spalt?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 08:32:48 följande:

Jag är inte missbrukare varför ta test pga antingen inkompetenta handläggare eller falska människor varför ska jag göra ett test ?(-:
Svar på tråden Anklagad sv soc