Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Idag spydde jag inte (gjorde igår och i förrgår).
Jag provade att äta kex innan jag gick upp ur sängen.
Mådde illa såklart och gör fortfarande men inget kräk. Det kändes mer stabilt i morse. Kanske tur, men ska jag fortsätta med kex.
Varit hos gyn nu. Behövde inte göra vul utan vanligt ultraljud. Man kunde se ett litet hjärta slå, och är i v 8 (7+1) :)
Hej allihop :) Jag har Bf 29/10 enligt min app så jag är nu i v. 5, 4+5. Är det nån annan som är i samma vecka? Hur mår ni?
Är i början av v.7 och tycker brösten ömmar mycket mindre idag... blir orolig för minsta lilla! :/ ska nog försöka sluta känna efter så mycket, nästan låtsas att jag inte är gravid fram till vul nästa fredag..
Är i början av v.7 och tycker brösten ömmar mycket mindre idag... blir orolig för minsta lilla! :/ ska nog försöka sluta känna efter så mycket, nästan låtsas att jag inte är gravid fram till vul nästa fredag..
Jag närmar mig slutet på vecka 6 nu... har inga symptom alls. Det enda jag har att gå på är mina test som blir starkare. Tror dock inte det går mer nu, haha.
Jo jag läste min gamla blogg jag hade när jag väntade sonen för 3 år sedan - och det lugnade mig lite för skrev i just v.7 om att brösten ömmade mindre :)
Grattis! Va roligt och vilken härlig känsla det måste varit ????
Hej allihop :) Jag har Bf 29/10 enligt min app så jag är nu i v. 5, 4+5. Är det nån annan som är i samma vecka? Hur mår ni?