• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Marie14

Idag spydde jag inte (gjorde igår och i förrgår).
    Jag provade att äta kex innan jag gick upp ur sängen.
    Mådde illa såklart och gör fortfarande men inget kräk. Det kändes mer stabilt i morse. Kanske tur, men ska jag fortsätta med kex.

• mea84
    hannap90 skrev 2015-02-25 09:17:08 följande:

Varit hos gyn nu. Behövde inte göra vul utan vanligt ultraljud. Man kunde se ett litet hjärta slå, och är i v 8 (7+1) :)

Grattis! Va roligt och vilken härlig känsla det måste varit ????
  • Annapanna2

Hej allihop :) Jag har Bf 29/10 enligt min app så jag är nu i v. 5, 4+5. Är det nån annan som är i samma vecka? Hur mår ni?

• Bullen11

Är i början av v.7 och tycker brösten ömmar mycket mindre idag... blir orolig för minsta lilla! :/ ska nog försöka sluta känna efter så mycket, nästan låtsas att jag inte är gravid fram till vul nästa fredag..

• Fru Hermelin
    Bullen11 skrev 2015-02-25 11:43:30 följande:

Är i början av v.7 och tycker brösten ömmar mycket mindre idag... blir orolig för minsta lilla! :/ ska nog försöka sluta känna efter så mycket, nästan låtsas att jag inte är gravid fram till vul nästa fredag..

Går in i v7 imorgon och tycker att mina bröst ömmar mindre också. Tror inte det är nåt att oroa sig för. Det går upp och ner med alla symtom, under hela graviditeten. Däremot är det lättare att bli nojig såhär i början tänker jag, i och med att graviditeten är så abstrakt. Man har ingen mage, känner ingen bebis än, svårt att verklighetsförankra ordentligt tycker jag!
  • tjockobbe

Jag närmar mig slutet på vecka 6 nu... har inga symptom alls. Det enda jag har att gå på är mina test som blir starkare. Tror dock inte det går mer nu, haha.

Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Bullen11

Jo jag läste min gamla blogg jag hade när jag väntade sonen för 3 år sedan - och det lugnade mig lite för skrev i just v.7 om att brösten ömmade mindre :)

• hannap90
    mea84 skrev 2015-02-25 11:32:35 följande:

Grattis! Va roligt och vilken härlig känsla det måste varit ????

Tack alla :) ja verkligen, overkligt men helt underbart :)
  • karolinak
    Annapanna2 skrev 2015-02-25 11:34:58 följande:

Hej allihop :) Jag har Bf 29/10 enligt min app så jag är nu i v. 5, 4+5. Är det nån annan som är i samma vecka? Hur mår ni?

Jag är :) har ont i höger äggstock och lite i ryggslutet. Trött och hungrig. Du då? :)
  • Annapanna2
    karolinak skrev 2015-02-25 14:49:55 följande:
    Jag är :) har ont i höger äggstock och lite i ryggslutet. Trött och hungrig. Du då? :)
    Åh vad kul! Jag har molvärk, ganska kraftig av och till. Och idag har illamåendet kommit. Inte kräkts men haft en påse beredd hehe.. Väldigt yr också och somnat på jobbet två dagar i rad. Känns så märkligt, som att alla symtom kommer på en gång! När fick du veta att du var gravid? Har ni försökt länge?
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015