Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej! Känns som att det är helt nya tjejer här nu, kul! måste be om lite råd!
Har ni behövt spy något än? Jag vaknade imorse, tog en dusch och kände ingenting sen från ingenstans så kände jag att jag var tvungen att spy. Mådde inte illa och gör det inte nu heller, men jag hulkade och ut kom ju endast galla. Vad tusan gör man? Kan man åka och jobba ändå? Tänk om man är magsjuk? Hur "ska/brukar" det kännas? Känner mig kluven!
Tror att hade du haft magsjuka så hade du fortfarande mått illa och viljan stt spy skulle vara kvar...så tippat mer på grav illamående! Kram
Hallåj! :) enligt min babygruppenapp går jag in i v.6 nu till helgen. Jag är fortfarande lite förvirrad och vi har nog inte fattat det riktigt ännu. Jag är jättenojig för missfall och blir inte inskriven förens om ett par veckor. Jag har ont i ena äggstocken och i ryggslutet hela tiden, har ingen ork och blir andfådd av att gå i några trappor upp till lägenheten. Vet ju inte alls vad som är normalt då jag aldrig varit gravid innan och tycker det är riktigt jobbigt att behöva gå och oroa sig hela tiden.. Hur klarar ni dagarna? Jag vill ju vara glad och njuta av detta men är bara orolig att allt inte ska stå rätt till...
Eran mailadress funkar också så ni kan skicka de på pm :)
Heter emelie Källström och har samma profilbild på fb! Bor i jordbro så det står om ni söker!
Får hoppas på det och chansa! Ska försöka att inte röra mig så mycket på kontoret så jag inte smittar andra OM det skulle vara något annat. Vågar ju inte äta något nu heller! Hur långt gången är du? :)
Fanns det nån grupp på fb för oktoberbebisar?
Varit hos gyn nu. Behövde inte göra vul utan vanligt ultraljud. Man kunde se ett litet hjärta slå, och är i v 8 (7+1) :)
Varit hos gyn nu. Behövde inte göra vul utan vanligt ultraljud. Man kunde se ett litet hjärta slå, och är i v 8 (7+1) :)
Underbart! GRATTIS!! :D Häftigt att man kan se med vanligt ultraljud så tidigt!