Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fått tid för ul den 9/3, så efter det är det bara att hoppas på det bästa! ????
Fått tid för ul den 9/3, så efter det är det bara att hoppas på det bästa! ????
Är det någon mer som har extrem värk i livmodern? Jag får som "krampanfall" i livmodern som varar allt från 5 till 15 minuter. Det är olidligt när det väl händer :( har hänt tre gånger idag, och två nätter i rad.
Som tur var har jag fått tid hos gyn på St Görans imorgon. Undra vad dom kollar? Hoppas på ett ul..
Någon son är sugen och vara med på Facebook "oktoberbebisar" :) är inte så ofta här inne :( skulle bara roligt om någon ville vara med! Hojta till så kan jag lägga till er :D
Vad tidigt??
Annapanna2 Är det diabetes typ1 du har? Min yngsta son har det. Hur kommer du behöva behandlas under graviditeten? Vad kommer ändras tror du? Om du tycker det är okej att svara på alltså. Är bara så nyfiken på allt som har med diabetes att göra eftersom vi lever med det 24 timmar om dygnet med vår lilla fyraåring
Molande värk i livmodern... Finns det fler som har det?
Jag har under kvällen legat med en värmekudde mot ryggen och magen och är en aning orolig för missfall. Det känns verkligen som en molande mensvärk, varken mer eller mindre på någon sida utan över hela...
Varit igenom ett missfall innan men minns inte mer än att det började med blod, inte smärta.
Är det "normalt" med "mensvärk"? v8 (7+3)
Annapanna2
Han är extremt svajig. Vi kämpar varje dag med att försöka inte få extrema toppar eller dalar. Han dippar snabbt och är väldigt känslig för både snabba och långsamma kolhydrater. Att försöka ha honom under 7,5 är en dröm. Efter frukost kan han fladdra upp till 14 innan han dimper ner. Vi har cgm så vi ser ju hur det skjuter iväg direkt efter mat även om han två timmar efter ligger fint kan han ha snurrat upp på 14-17 för att snabbt gå ner igen. Mycket frustrerande.
Ska bli spännande att följa dig.
Molande värk i livmodern... Finns det fler som har det?
Jag har under kvällen legat med en värmekudde mot ryggen och magen och är en aning orolig för missfall. Det känns verkligen som en molande mensvärk, varken mer eller mindre på någon sida utan över hela...
Varit igenom ett missfall innan men minns inte mer än att det började med blod, inte smärta.
Är det "normalt" med "mensvärk"? v8 (7+3)