Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Annapanna2
Han är extremt svajig. Vi kämpar varje dag med att försöka inte få extrema toppar eller dalar. Han dippar snabbt och är väldigt känslig för både snabba och långsamma kolhydrater. Att försöka ha honom under 7,5 är en dröm. Efter frukost kan han fladdra upp till 14 innan han dimper ner. Vi har cgm så vi ser ju hur det skjuter iväg direkt efter mat även om han två timmar efter ligger fint kan han ha snurrat upp på 14-17 för att snabbt gå ner igen. Mycket frustrerande.
Ska bli spännande att följa dig.
Godmorgon tjejer,
Hur ser det ut med vikten för er?
Har ni gått upp något än ![]()
Mår inte så illa idag - igår var hemskt.
Är det vanligt att det varierar så ?
Har sovit lite längre idag också. Kan det ha med det att göra?
Mår inte så illa idag - igår var hemskt.
Är det vanligt att det varierar så ?
Har sovit lite längre idag också. Kan det ha med det att göra?
Känner mig mest svullen i underlivet.
Framförallt när jag sitter.
Godmorgon tjejer,
Hur ser det ut med vikten för er?
Har ni gått upp något än ![]()
Jag har inte gått upp än men är väldigt svullen om magen på kvällarna. Igår fick jag klippa upp resåren på mina tights så dom skulle sitta mer bekvämt, känns obehagligt när nåt sitter åt! Är bara i vecka 5, 4+6, men ändå känns det jobbigt med tighta kläder. Hur långt gången är du? Har du gått upp nåt? Är aptiten som vanligt eller har den ändrats?
Jag är i v 9(8+2) och jag har inte gått upp någonting... Kan använda alla mina kläder.. Tränar däremot 5 gånger i veckan så kanske beror på det.. :)..
Är det någon mer som har extrem värk i livmodern? Jag får som "krampanfall" i livmodern som varar allt från 5 till 15 minuter. Det är olidligt när det väl händer :( har hänt tre gånger idag, och två nätter i rad.
Som tur var har jag fått tid hos gyn på St Görans imorgon. Undra vad dom kollar? Hoppas på ett ul..