Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
I appen jag skaffat står det bf 25/10 förresten.
Halloj. Hoppar in här på sidan 127 :) har inte läst något mer än ts text.
I morse plussade jag :) .
På testet står det Gravid 2-3, sedan på lappen står det att befruktning skett då, och att läkaren räknar från min försaka dag i sista mensen, vilket betyder gravid i v 5-6.
Hur går det ihop?
Har ni börjat berätta för nära och kära än?
Behöver komma till BM (inskrivning) tidigare än vanligt då jag vill boka ett tidigt UL för ansökan om tidig GP.. Vill även ha samma BM som till förra barnet, BM har i get eget nr (inte som jag fått/ har) så måste gå via MVC telen.. De har sagt när jag Ringt att de ska säga till "min BM" att ringa mig för att boka en tid, men hon ringer ju inte upp! Nu har det gått en vecka utan att hon ringt och jag har åter försökt få tag på henne via MVC.. Men ingen som ringt tillbaka.. Hur mycket kan jag tjata? Eller har ni något annat tips på hur jag ska göra?:)
Grattis! :) Man är ju egentligen inte gravid innan ägglossningen som brukar inträffa två veckor efter mens. Så testet visar att det var 2-3 veckor sedan du blev befruktad vilket enligt testet betyder att du är i vecka 4-5. Veckoindikatorn är ungefärlig, jag fick 2-3 i vecka 5+6 för att några dagar senare få 3+. Alla kvinnor har olika halter och de har väl bara baserat det på genomsnittet :)
Halloj. Hoppar in här på sidan 127 :) har inte läst något mer än ts text.
I morse plussade jag :) .
På testet står det Gravid 2-3, sedan på lappen står det att befruktning skett då, och att läkaren räknar från min försaka dag i sista mensen, vilket betyder gravid i v 5-6.
Hur går det ihop?
skulle inte vara massa frågetecken efter grattis till plusset!!!!