Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fyfan vad pyton jag mår!
jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?
Jag tror temperaturen är hög genom hela graviditeten. Har du tagit tempen på morgonen innan du gått upp? Har du tagit tempen innan du blev gravid?
Min temperatur låg på 35.7-35.9 innan ägglossning, 36.2-36.6 efter ägglossning och 13-14 dagar efter ägglossning steg tempen till över 37. Sedan dess har jag inte tagit tempen så mycket men sist låg temperaturen strax under 37.
Jag tror inte att temperaturen är så mycket att gå på egentligen, det är nog lite olika från dag till dag också. Allt beror ju på hur man mår, hur man sovit osv. Du behöver nog inte vara orolig alls :)
Fyfan vad pyton jag mår! jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?
Jag har varken ont eller är illamående, så tyvärr (om jag får säga tyvärr) mår jag nästan som vanligt, de enda som skiljer är lite stickningar i brösten ibland och i magen men inte ont. Hade nog önskat att man kände mer så man var mer säker på att man var/är gravid. Men det verkar som att man aldrig är nöjd, har man symtom och mår dåligt så vill man ju inte det heller, skit jobbigt! Och har man inga symtom önskar man att man mådde pyton lite roliga är vi allt ibland men hoppas för din skull att du snart få må bättre under graviditeten
Fyfan vad pyton jag mår!
jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?
Fyfan vad pyton jag mår! jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?
Ni som har berättat att ni är gravida för familj osv..i vilken vecka?
Ni som har berättat att ni är gravida för familj osv..i vilken vecka?
Skönt att du hittat nåt som funkat! Det var mycket värre för mig förut, nu märker jag knappt av det så länge jag tar mina tabletter :) Tar nexium, liknande omeprazol men funkar bättre på mig. Mår du bättre nu då, magkatarren har minskat? Så du kan smaka kantarell-kaffe? ;)