Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag har ont. Ligger dubbelvikt i soffan med värmekudde! Mår inte så illa nu, igår var värre. Har fått tabletter utskrivna, har du provat Lergigan comp? Jag tyckte dom funkade! Har ju bara tagit ett par tabletter men det lättade.. Hoppas du mår bättre snart!
Fyfan vad pyton jag mår!
jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?
Jag är i vecka 8, typ 7+3. Igår började jag få flytningar innnan - har varit ganska torr innan. Ursäkta ingående info - men jag har varit orolig att det inte ska vara som det ska - överallt står det ju att man får ökade flytningar när man är gravid!
Är det fler än jag som har väldigt svullen mage och att få på de vanliga jeansen är obehagligt och tajt? Känns som väldigt tidigt att köpa mammabyxor nu, eller hur känner ni?
Är det fler än jag som har väldigt svullen mage och att få på de vanliga jeansen är obehagligt och tajt? Känns som väldigt tidigt att köpa mammabyxor nu, eller hur känner ni?
Det är tabletter mot graviditetsillamående! Dom är lite lugnande också, men med koffein så man inte ska bli för trött. Be din bm skriva ut så du slipper må så dåligt :)