Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Skönt att jag inte är den enda med svullen mage, haha. Imorgon blir det att kika på mmammabyxor, orkar inte gå runt med så åtsittande om magen :)
Jag har precis jobbat för förstå gången på ett par dagar (varit ledig) och nu har jag så himla ont, som mensvärk.. Har haft ganska rejäl molvärk tidigare, alltså rätt ont, men nu är det värre. Hugger i ryggen också. Tror ni det har att göra med att jag rört mig så mycket? Har gått drygt 15000 steg på jobbet, hinner inte sitta still.. Jag blir så nojig av allt, så rädd att nåt ska gå fel :(
Halloj! :) grattis till alla som plussat! Själv plussade jag 12 februari på 6e försöket, detta är min första graviditet och är beräknad 20/10 :)
Hej allihopa. Stort grattis till plusset :)
Jag är i gravid vecka 6 enligt appen 5+5
Känner mig både glad, nervös, skräckslagen och är i någon sorts lyckobubbla
Detta är första barnet så det tar väl lite tid innan man landar.
Hej! Är i vecka 9 (8+5). Har varit på ultraljud för två veckor sedan, då vi har haft ett missfall innan dottern och nu två till förra året. Ska in igen på måndag!
Mitt symtom just nu är att jag är helt slut hela tiden!! Jag arbetar som fritidspedagog 100% och nu inser jag vilka jäkla dagar vi har, såååå intensivt. Känner mig mest sur och grinig hela tiden. Som tur är vet några kollegor om det, vilken är en stormlättnad, när man behöver pysa lite.
Innan dess har jag mått illa, men denna gången har jag inte kräkts. Äter ganska mycket, så jag är lite orolig för viktuppgång. Under min förra graviditet var jag otroligt aktiv med bla ridning ändå upp i 5-6 månaden, men efter dottern har jag liksom inte kommit igång igen. Är inte överviktig, men jag måååååste börja röra på mig så fort orken kommer tillbaka. Blir kanske bättre nu när ljuset återvänder med.
Är beräknad till 4 okt (dottern född 5/10 hehe), men räknar med tidigare, då jag fick tre veckor innan förra gången.
Jag har laddat upp med thigts och haremsbyxor. Tycker det är frukansvärt art ha på mig jeans! Är i v 9 8+4..
Hej tjejer och stort grattis till alla plus. Själv plussade jag på alla hjärtans dag tillsammans med svärmor. Är just nu i v 6 (5+4). Ont som fasen i brösten, halsbränna, illamående och yr. Håller tummarna att min ärta får ligga kvar
Hej allihopa. Stort grattis till plusset :)
Jag är i gravid vecka 6 enligt appen 5+5
Känner mig både glad, nervös, skräckslagen och är i någon sorts lyckobubbla
Detta är första barnet så det tar väl lite tid innan man landar.
Hej och grattis till er alla! ???? jag fick ett plus på stickan igår och ska vara i vecka 5+4 nu. Har tre söner sedan innan där den yngsta är född 26 juni -14 så det här kom som en chock! Tanken om att vi har det vi vill ha redan har dykt upp många gånger men man vet också vad som väntar och vad man skulle missa. Någon av er som väntar nr 4?
Hej alla!
Jag är i vecka 8 imorgon efter många år av försök.
Jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig och berätta om era symptom ni hade runt vecka 8, om någon känner samma sak som jag gör? 
Det jag känner av mest är att jag är riktigt trött och sen är inte så mycket mer.
Jag har lite "mensverk" då och då, sen är jag bara lite illamående, yr har jag blivit någon gång, anfådd, hungrig och rikliga flytningar.
Någon annan som mest bara känner/kände sig trött? Jag är väldigt orolig och hoppas att allt är som det ska. Ska på första ultraljudet på fredag.