Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag går sjuk hemma nu så jag har inte ens byxor på mig ibland och när jag har det så är det mysbyxor, tights eller pösigare jeans som inte sitter åt runt magen så än har jag inte så stora problem :P
Är det fler än jag som har väldigt svullen mage och att få på de vanliga jeansen är obehagligt och tajt? Känns som väldigt tidigt att köpa mammabyxor nu, eller hur känner ni?
Har du några gravstmptom, jag är typ samma som dig 5+6 å känner inget.. ????
Har ett molande typ som mensvärk hela tiden.
Sedan till o från mår jag smått illa
Ömma och större bröst
Svullen mage
Har du några gravstmptom, jag är typ samma som dig 5+6 å känner inget.. ????
Tror bestämt jag är lite hormonell... Blev just tårögd till ett avsnitt "Händige Manny"!
Jag 6+2 idag. Svullen som få. Är och åker skidor med barnen. Får knappt igen mina redan ganska tighta skidbyxor.
Är trött som bara den och det hjälper inte med en fyraåring som vägrar gå sista biten till huset med pjäxor och man får släpa upp honom.
Annapanna. Hoppas du får cgm. Vi har pump oxå, omnipod. Så skönt.
Hej tjejer och stort grattis till alla plus. Själv plussade jag på alla hjärtans dag tillsammans med svärmor. Är just nu i v 6 (5+4). Ont som fasen i brösten, halsbränna, illamående och yr. Håller tummarna att min ärta får ligga kvar