• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Skogisen

Mina symptom: kräkningar, illamående, ömma bröst, knepig mage, flytningar, trött, molvärk och yrsel. O detta i V4+6 vet inte om jag vill veta kursetta ska sluta... Kan oxå va så att jag är längre gången än beräknat då jag har dålig koll på min äl o bara haft 1 vanlig mens sedan MA...

• Arcoiris

3 e barnet här med. Har BF 8 oktober och ska på första vul på fredag.

Har försökt att inte vara allt för glad innan vul då jag fick missfall sist.

Är mest hungrig och fått större bröst ????.

• Arcoiris

Blir tokig av att försöka skriva från mobilen! Jag gjorde en smiley och det visas som ????.

• Bullen11

Verkar som om vi är fler som har VUL på fredag - hoppas vi alla får glädjande besked! :)

Ena stunden känns det bra, och nästa är jag nästan säker på att det inte kommer gå bra på fredag... den här ovissheten i början är SÅ jobbig tycker jag!

• Jennerika

Alltså, är det bara jag som ser supergravid ut? Jag går in i vecka 8 på måndag och de känns liksom svårt att dölja redan nu,haha. Kan typ inte ha några av mina gamla jeans längre. Helt galet. :)

• MLIJH
    Kraxflax skrev 2015-02-28 16:44:05 följande:

En liten fundering.. jag har under tidigare graviditet haft problem med karpaltunnelsyndrom (bortdomningar i händer främst). Har senaste veckan vaknat på nätterna av att vänster arm helt domnat bort o att det gör ont i fingrarna, måste sätta mig upp o sträcka upp armen o spreta m fingrarna för att det ska släppa. Troligtvis har det med grav. att göra då man samlar vätska..men kan man känna av så snart, har för mig det kommer senare i grav?

Det kan vara som det är, det kan även bli värre skulle rekommendera dig att kontakta arbetsterapeuten på vc för en nattskena
  • cicci70

Hej alla och GRATTIS till era ?

Är i vecka 7 (6+2) BRF 22/10-15 med mitt första efter 15 års längtan, 2 missfall, 2 utomkvedskap och 4 IVF försök, vågar inte riktigt glädjas än och känner mig fruktansvärt rädd, har mitt ultraljud på torsdag och efter det hoppas jag att lite oro släpper.

Är konstant trött, har redan fått gå upp en storlek i BH och två storlekar i trosor, kommer nog bli enorm om det får sitta kvar, men det är såååå värt det ????

Finns det några tjejer i Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla, Göteborg som väntar sitt första?, vore kul att ha någon att dela graviditeten med, speciellt eftersom jag är ensamstående i detta.....

• cicci70

Såg nu att det inte funka med ikoner i inläggen :-/ så det ska naturligtvis vara grattis till era +

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015