Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ja, ibland får jag jätteont. Hade jättemycket mensvärk i vecka 5, trodde jag skulle börja blöda, sprang på toa och kollade mest hela tiden. Nu får jag som "krampanfall" då och då, men de blir mer och mer sällan. Det är mest om jag legat ner och reser mig plötsligt. Ibland gör det så ont att jag måste stå still och bra vänta ut det. Haha.Men det är nog ganska normalt att de gör ont, med tanke på hur mycket som händer :) sen så har jag haft väldigt stark mensvärk innan jag blev gravid också, så det kanske har med saken att göra. Du behöver nog inte vara orolig :)
"Pratar" era magar mycket? Min mullrar o har sig nå alldeles fruktansvärt, särskilt när jag ätit, va samma sak förra gången jag va gravid :)
Hoppar in här jag med!
Väntar vårt 3:e barn som är beräknat till den 26/10. Har haft två tidiga missfall det senaste halvåret så jag hoppas att det här barnet vill stanna kvar i magen.
Vi har två pojkar födda 2010 och 2012.
Ska på inskrivning hos bm imorgon och även ringa och boka vul.
Hej allihopa!
Jag är i v 8 (7+1) och det är mitt första barn. Riktigt spännande. Vart är ni ifrån och hur mår ni i era graviditeter? ????
Får ni också tilltagande värk i magen ibland? Eller hade ni de kring vecka 6? Ligger och oroar mig ![]()
Tacksam för svar ![]()
Hoppar in här jag med!
Väntar vårt 3:e barn som är beräknat till den 26/10. Har haft två tidiga missfall det senaste halvåret så jag hoppas att det här barnet vill stanna kvar i magen.
Vi har två pojkar födda 2010 och 2012.
Ska på inskrivning hos bm imorgon och även ringa och boka vul.
Någon av er som har flera snitt bakom sig? Väntar ju nr 4 nu och har snittats de tre tidigare gångerna. Sista gången tog det så lång tid att öppna mig så bedövningen släppte och jag fick sövas....
Någon av er som har flera snitt bakom sig? Väntar ju nr 4 nu och har snittats de tre tidigare gångerna. Sista gången tog det så lång tid att öppna mig så bedövningen släppte och jag fick sövas....