Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
"Pratar" era magar mycket? Min mullrar o har sig nå alldeles fruktansvärt, särskilt när jag ätit, va samma sak förra gången jag va gravid :)
"Pratar" era magar mycket? Min mullrar o har sig nå alldeles fruktansvärt, särskilt när jag ätit, va samma sak förra gången jag va gravid :)
Hej allihopa!
Jag är i v 8 (7+1) och det är mitt första barn. Riktigt spännande. Vart är ni ifrån och hur mår ni i era graviditeter? ????
Alltså, är det bara jag som ser supergravid ut? Jag går in i vecka 8 på måndag och de känns liksom svårt att dölja redan nu,haha. Kan typ inte ha några av mina gamla jeans längre. Helt galet. :)
Mitt tredje barn och är redan megasvullen
Kommer knappt in i mina tighta skidbyxor! Vi ska åka skidor igen om några veckor men då måste jag ha ett par andra. Surt att köpa nya bara för en helg. Får se om jag kan låna av någon som är lite tjockare än jag
Känns som att vi är många som väntar tredje barnet. Kul med lite blandning.
Får ni också tilltagande värk i magen ibland? Eller hade ni de kring vecka 6? Ligger och oroar mig
Tacksam för svar ![]()
Grattis! Första är ju extra spännande!:D. Är själv i v
Hej allihopa!
Jag är i v 8 (7+1) och det är mitt första barn. Riktigt spännande. Vart är ni ifrån och hur mår ni i era graviditeter? ????
Råkade skicka innan jag var klar.. Är i v 5 med andra barnet, har en dotter på 9 mån:) har inga symptom alls, lite molvärk nångång ibland bara:) med förra grav blev jag illamående efter v7 så får vell se:)
Grattis! Första är ju extra spännande!:D. Är själv i v
Får ni också tilltagande värk i magen ibland? Eller hade ni de kring vecka 6? Ligger och oroar mig ![]()
Tacksam för svar ![]()