Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jadu jag är medveten om det mesta tyvärr så jag kan inte bli mycket mer skrämd än vad jag redan är tyvärr! Och tyvärr finns det mer än bara den för tidiga graviditeten som är negativt för mig. Men jag ska försöka boka tid med bm imorgon och prata igenom det hela. Lycka till med ditt samtal! Hur kom det sig att du snittades sist?
Grattis! Är också beräknad 26/10 vad jag räknat ut :)! Första för mig!
Grattis! Beklagar missfallen. Håller tummarna för att den lille vill stanna den här gången!
Väntar själv andra barnet 21/10 om allt går vägen.
Citerade fel men grattis till dig me ;)!
Grattis! Är också beräknad 26/10 vad jag räknat ut :)! Första för mig!
Hoppar in här jag med!
Väntar vårt 3:e barn som är beräknat till den 26/10. Har haft två tidiga missfall det senaste halvåret så jag hoppas att det här barnet vill stanna kvar i magen.
Vi har två pojkar födda 2010 och 2012.
Ska på inskrivning hos bm imorgon och även ringa och boka vul.
Ja, det känns ju som ett skämt när dom skriver så. Vadå obehagligt, men inte ont? Det gör ju skitont! Haha.
Är i V6+3 nu och jag får absolut ordentlig värk i magen ibland. Ibland som rejäl mensvärk, ibland riktigt skärande, ibland som att livmodern är liksom uppblåst som en ballong. Svårt att förklara, men det kan absolut vara rejält besvärande!
Grattis! Är också beräknad 26/10 vad jag räknat ut :)! Första för mig! Ett väldigt tidigt missfall i julas för mig med.
Bokat VUL 13/3, längtar ihjäl mig!! Bokade privat hos annan bm än den jag kommer ha. Inskrivning blir dock inte förens 26/3, evighet tills dess !
Spännande med första barnet
Jag väntar andra barnet, har en dotter född -10. Är i v.6+3, från Stockholm. Var är du själv ifrån?
Är i vecka 8+2 idag, och halsbrännan har slagit till. Ingenting hjälper och inga medel mot det finns här hemma. Tröttheten är extrem, vilket gör att jag helst ligger ner och vilar när jag får chansen, men det är döden mot halsbrännan. Tyckte att det var nog med illamående och trötthet!