Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tack så mkt åh tack för hjälpen :D
Grattis!:) du klickar på "kugghjulet" längst upp till höger på kommentaren du vill svara på och sedan på "citera" sedan är det bara att skriva på och skicka!;)
Usch vilken helg jag har haft!
Det började med att jag blödde pyttelite i lördags och blev naturligtvis skitorolig att jag var påväg och få MF. Men efter lite tid insåg jag att det verkade komma efter jag besökt toan för nr två eller efter skratt/hostningar. Läste någonstans att det är väldigt vanlig speciellt när det är första gången man är gravid?
Hur om helst förstördes hela lördagen av det pga oro..
Sedan igår, alltså, illamåendet igår... Svårslaget.
Har varit ganska befriad (bara smått illamående) tills igår.
Är det bara jag som börjar oroa mig för om jag kommer bli en bra förälder o om det verkligen är rätt beslut att skaffa barn? Gissar att det är gravhormonerna som spökar för ville verkligen bli gravid, va samma sak före missfallet förra gången...
Är det bara jag som börjar oroa mig för om jag kommer bli en bra förälder o om det verkligen är rätt beslut att skaffa barn? Gissar att det är gravhormonerna som spökar för ville verkligen bli gravid, va samma sak före missfallet förra gången...
Vad fort alla symptom ökat på sedan plusset i lördags. Illamåendet är outhärdligt (främst morgnar) o i morse så pass så jag fick lov kuta på toaletten o spy. Brösten har svullat på som bara den o i natt varit så ömma så jag vaknat av att de gjort ont. O tröttheten kommer mer pang bom rejält, liksom humöret åker rejäl berg o dalbana. Förra grav. led jag av illamående genom hela samt foglossning from hell som gjorde så jag fick lov att sjukskrivas. Illamåendet har jag tydligen fått med mig även denna.. suck!