Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är det bara jag som börjar oroa mig för om jag kommer bli en bra förälder o om det verkligen är rätt beslut att skaffa barn? Gissar att det är gravhormonerna som spökar för ville verkligen bli gravid, va samma sak före missfallet förra gången...
Ja jag är glad att jag känner glädje oxå, men tänker även flera gånger om det är rätt. Men sedan så tänker jag att jag får göra det bästa av situationen, jag fick ju reda på detta bara förra veckan att jag väntade barn så är fortfarande i chocktillstånd på något sätt.
Jag rökte själv 1 pkt om dagen innan jag fick reda på detta, bestämde att jag trappar ner på en 2 veckors period innan jag slutar helt, bättre det än sluta tvärt och sen börja igen. Det har liksom fått sjunka in att jag väntar ett barn nu. Att jag måste tänka på någon annan än mig själv. Vilket också är skrämmande oO
Ja jag är glad att jag känner glädje oxå, men tänker även flera gånger om det är rätt. Men sedan så tänker jag att jag får göra det bästa av situationen, jag fick ju reda på detta bara förra veckan att jag väntade barn så är fortfarande i chocktillstånd på något sätt.
Jag rökte själv 1 pkt om dagen innan jag fick reda på detta, bestämde att jag trappar ner på en 2 veckors period innan jag slutar helt, bättre det än sluta tvärt och sen börja igen. Det har liksom fått sjunka in att jag väntar ett barn nu. Att jag måste tänka på någon annan än mig själv. Vilket också är skrämmande oO
Hejsan Alla blivande mammor! Hoppar in i denna tråden jag med.
Tesa heter jag och är 25 år gammal. Är gravid med mitt andra och är beräknad den 4 okt enligt mina uträkningar.
Har en busunge som fyllde 2 år i jan, så det känns som en perfekt timing för ett syskon.
Ser fram emot att då läsa era inlägg och räkna ner dagarna tillsammans med er =)
Finns det någon mer från Dalarna här?
Stort Grattis till ditt +
Jag har också fått mitt + efter IVF med ett FET denna gången, det var mitt 4.e försök, jag ska på min första kontroll på torsdag och är också jätte nervös, vilken klinik har ni varit på?, jag går på Nordic IVF i Göteborg, hur många ggr har ni försökt?.
Jag är nu i vecka 7 (6+4), vilken vecka är du i?... Har