Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är det bara jag som börjar oroa mig för om jag kommer bli en bra förälder o om det verkligen är rätt beslut att skaffa barn? Gissar att det är gravhormonerna som spökar för ville verkligen bli gravid, va samma sak före missfallet förra gången...
Hakar på. Väntar tredje barnet 5 oktober. 37 år. Nån mer i den åldern här?
Va roligt! Jag går på samma klinik :) jag är i vecka 7 (6+6) går alltså in i v 8 imorgon. Är så nervös över att de ska säga att det inte är något.
Går in i v 9 idag. Tycker lite av symtomen försvunnit, jag hoppas att det är normalt. Fortfarande lite ömma bröst men inte som förra veckan. Man blir ju lite orolig.
Jag är i vekca 6 5+6
Är det normalt med ljusrosa flytningar?
Lite orolig eftersom jag är gravid första gången...
Är det många av er som redan varit på inskrivning? Jag ringde i v 5-6 och fick tid nästa vecka, känns som en härlig milstolpe. Är det någon som vet om man får höra hjärtslagen på inskrivningen? Hade varit skönt att få något bevis på att det faktiskt är något där inne, för får mig i bland att jag bara hittar på allt det här :P
Är det många av er som redan varit på inskrivning? Jag ringde i v 5-6 och fick tid nästa vecka, känns som en härlig milstolpe. Är det någon som vet om man får höra hjärtslagen på inskrivningen? Hade varit skönt att få något bevis på att det faktiskt är något där inne, för får mig i bland att jag bara hittar på allt det här :P