Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Igår gick jag in i vecka 9. Känner mig så orolig för missfall idag.
Eftersom jag fick missfall förra graviditeten så tänker jag att det blir så den här gången. Någon som har något uppmuntrande att säga?
Va på inskrivning igår hos min bm. Hon verkade super! Har haft olika bm till alla 3 graviditer :) har även bokat tid till tidigt ultraljud den 19/3 eftersom jag haft 2 mf innan. Min nya bm tyckte att det va konstigt att jag fått 2 mf efter att ha fått 2 barn utan problem innan. Så jag hoppas att det bara var en tillfällighet! Så nu är det nedräkning till den 19/3 :) har ni berättat om graviditeten än?
Vi ska gifta oss den 4/4 och det va egentligen meningen att vi skulle vänta tills dess innan vi skaffade nr 3 nu blev det inte så men den är lika välkommen för det! Jag ska försöka dölja det till bröllopet då jag kommer vara i vecka 10+4 och släppa bomben då ;) funderar på om man ska skriva ett telegram från bebisen i magen. Nån som har nåt förslag på hur man kan berätta på annars?
När ska man börja smörja magen? Är det någon som har tips på en bra olja? :)

När ska man börja smörja magen? Är det någon som har tips på en bra olja? :)
Jag smörjde första graviditeten men inte andra, fick nån enstaka bristning med första och betydligt fler med andra så jag kommer smörja magen den här gången. Jag smörjde med vanlig hudsalva som jag blandade med helosansalva för att få den fetare.