Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej, hej ;)
Är 29 år men fyller 30 i sommar. Jag väntar mitt tredje barn den 7/10 men det kommer att bli planerat kejsarsnitt eftersom jag har för trångt bäcken så liite tidigare hoppas jag på för jag är en liten prick så magen blir stoor :p.
Är dock lite orolig för mf. senaste året fick jag tre efter varandra, men vi går in i vecka 10 nu så jag ber till något som låter mig gå fulla tiden. :)
Annars älskar jag att måla och vara kreativ. Gör smycken brinner jag för och allt man kan göra med händerna. :)
Hihi, det här är lite av mig :) Det ska bli roligt att följa alla här !
För min del så ökade illamåendet rejält de senaste dagarna... är i v.7+2 idag och ska åka till Romme med elever från skolan, pjuh kommer bli en låååång dag!
Ja, att bli mamma innebär även mycket oro. Så fort jag fick veta att jag var gravid med sonen kom oron, precis i samma stund. Istället för att var glad kom tårarna och jag tänkte att det var så orättvist, "varför kunde jag inte bara få slippa bli gravid, på så vis slipper jag gå igenom all smärta som är med ett missfall också". Det är så otroligt fortfarande att det gick vägen, det är sjukt vad våra kroppar kan göra.
Lita på din kropp och försök att njuta, så vitt vi vet så ska ju du bli mamma!
Hej allihop! Kul att se att det går framåt för er allihop :) Jag skulle behöva lite pepp och ni verkar ju så bra på det. Jag blev undersökt pga smärtor i lördags och dom kunde se tecken på utomkveds. Idag kommer jag få provresultaten och jag är såååå nervös. Bara önskar att alla kunde hålla tummarna för mig! Hoppas, hoppas att allting är ok. Drömde att jag nästan förblödde och det hjälper ju inget...
Åh håller tummarna!!
Vilken vecka är du i?
Kunde dom inte se det direkt på Vul måste du vänta på svar? Hoppas verkligen allt ser bra ut
Hej allihop! Kul att se att det går framåt för er allihop :) Jag skulle behöva lite pepp och ni verkar ju så bra på det. Jag blev undersökt pga smärtor i lördags och dom kunde se tecken på utomkveds. Idag kommer jag få provresultaten och jag är såååå nervös. Bara önskar att alla kunde hålla tummarna för mig! Hoppas, hoppas att allting är ok. Drömde att jag nästan förblödde och det hjälper ju inget...
Tack!!! Dom ringde precis upp, mitt hcg hade mer än fördubblats så dom tyckte allt verkar ok. Dom såg fri vätska i buken på ul, och nånting i vänster äggledare men det var förmodligen gulkroppen. Så skönt! Puh. Fy vad rädd jag var. Åh vilken lättnad! Jag är bara i vecka 4+6 så det var svårt att se nåt i livmodern, dom såg nåt som såg ut som ett embryo men det var svårt att avgöra. Jag ska fortsätta gå på provtagning i alla fall och göra ett nytt vul på måndag.
Någon mer här som känt sig nedstämd? Senaste 4 dagarna har jag känt mig så otroligt ledsen. Igår låg jag och grät i typ en halvtimme, först på eftermiddan och sen innan jag somnade igår. Vill ju vara glad hela tiden, men känner mig så ledsen av nån anledning. :( antar att det är hormonerna. Lite svårt att förklara för sambon så han förstår bara. Måste ju vara otroligt upplyftande att se sin flickvän gråta hela tiden. :P Känner mig dålig också för att jag är ledsen, vill ju som sagt bara glad hela tiden, men de går ju inte :/ nån mer som gråter nu och då?
Någon mer här som känt sig nedstämd? Senaste 4 dagarna har jag känt mig så otroligt ledsen. Igår låg jag och grät i typ en halvtimme, först på eftermiddan och sen innan jag somnade igår. Vill ju vara glad hela tiden, men känner mig så ledsen av nån anledning. :( antar att det är hormonerna. Lite svårt att förklara för sambon så han förstår bara. Måste ju vara otroligt upplyftande att se sin flickvän gråta hela tiden. :P Känner mig dålig också för att jag är ledsen, vill ju som sagt bara glad hela tiden, men de går ju inte :/ nån mer som gråter nu och då?