Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej! 
Jag har också BF 17 oktober och ska på ultraljud imorgon.
Jag känner precis som du, har inte haft mkt till symptom alls förutom trötthet.
Hoppar oxå in , e i vecka 8 (7+4) och har bf den 17 okt. Ska på ul den 8 april jag längtar så !!! Har varit orolig för jag har inte haft nått illamående men har mycket andra symptom som ömma bröst mol värk törstig kissar ofta o trött . Nån mer som inte mått illa alls?
Längtar också tills jag ska få göra ultraljud, kan inte tiden gå lite fortare :P
Du ska inte vara orolig för att du inte mår illa, det gör inte jag heller och det behöver inte vara något fel bara för det är så. Njut istället av det :D
Jag behöver fråga er om råd! Vi ska fira en sak på jobbet med bubbel och de vet inget än, är det ok att ta en liten liten klunk och skåla? Självklart inte hela glaset, det verkar väl konstigt om barnet skulle fara illa av det?! Eller? Jag dricker otroligt sällan i vanliga fall men jag vill inte väcka misstankar..
Verkar som att väldigt många får göra tidigt ultraljud?! I mitt landsting verkar man inte få det...är det för att ni haft tidigare missfall eller liknande?
Verkar som att väldigt många får göra tidigt ultraljud?! I mitt landsting verkar man inte få det...är det för att ni haft tidigare missfall eller liknande?