Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Någon som kan tipsa om ett bra ställe att göra en blogg på?
Skulle vilja skriva av mig lite ibland :)
Jag går också privat.... betalar 180 kr/besök men nu är jag uppe i högkostnadskort så nu går jag gratis :)
Ang. blogg kan jag tipsa om blogspot.se (hänger ihop med gmail så har du det kan du lägg skapa en blogg genom den) - den har bättre möjligheter till snyggare layout än t.ex. blogg.se ;)
Här är det läkarbesök runt v nio och det görs alltid vul. Sen får vi välja om vi vill göra kub i v 11-13 och sen är det rul runt mitten av graviditeten och så får vi ett efter v 30.
Jag undrar om ni vet något om risker vid varma bad i badkar? Jag går in i vecka 11 imorgon och har sedan ungefär en vecka tillbaka ont i svanken, särskilt när jag ligger ner eller sitter. Skulle vilja ta ett varmt bad nu, men har läst så mycket olika råd kring det. Vad tror ni? Det är ju isåfall värmen som är problemet, för det är ju inte infektionsrisken som vid ex. bubbelpool.
Jag undrar om ni vet något om risker vid varma bad i badkar? Jag går in i vecka 11 imorgon och har sedan ungefär en vecka tillbaka ont i svanken, särskilt när jag ligger ner eller sitter. Skulle vilja ta ett varmt bad nu, men har läst så mycket olika råd kring det. Vad tror ni? Det är ju isåfall värmen som är problemet, för det är ju inte infektionsrisken som vid ex. bubbelpool.
Hoppar oxå in , e i vecka 8 (7+4) och har bf den 17 okt. Ska på ul den 8 april jag längtar så !!! Har varit orolig för jag har inte haft nått illamående men har mycket andra symptom som ömma bröst mol värk törstig kissar ofta o trött . Nån mer som inte mått illa alls?
Verkar som att väldigt många får göra tidigt ultraljud?! I mitt landsting verkar man inte få det...är det för att ni haft tidigare missfall eller liknande?