Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag går också privat.... betalar 180 kr/besök men nu är jag uppe i högkostnadskort så nu går jag gratis :)
Ang. blogg kan jag tipsa om blogspot.se (hänger ihop med gmail så har du det kan du lägg skapa en blogg genom den) - den har bättre möjligheter till snyggare layout än t.ex. blogg.se ;)
Här är det läkarbesök runt v nio och det görs alltid vul. Sen får vi välja om vi vill göra kub i v 11-13 och sen är det rul runt mitten av graviditeten och så får vi ett efter v 30.
På Åland. Dock måste vi till Åbo för kub och då måste vi vara borta ett drygt dygn.
Hejhej, hoppar in här med!
Är inne på V.8 nu och har BF den 15 oktober. Har inte haft så märkvärdiga symptomet förutom ömmande bröst, lite växtvärk och småyrsel och illamående när blodsockret är nere, men aldrig extremt att jag behöver spy, så har en lätt graviditet än så länge! Kul att följas åt!
Vart bor ni alla?
Hejhej, hoppar in här med!
Är inne på V.8 nu och har BF den 15 oktober. Har inte haft så märkvärdiga symptomet förutom ömmande bröst, lite växtvärk och småyrsel och illamående när blodsockret är nere, men aldrig extremt att jag behöver spy, så har en lätt graviditet än så länge! Kul att följas åt!
Vart bor ni alla?
Ok vart i landet bor du?
Tänkte vart man kan vända sig, verkar inte finnas så mycket privata kliniker här
Vi betalade 800 kr..
Har i princip inga symptom, liiite liiite molvärk ibland.. Är i v 6 nu.. Någon mer som inte känner något? Börjar ju undra om jag ff är gravid:/ hade dock inga direkta symptom förän v7 i förra grav. (Blev illamående då)