Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
I morgon bitti blir det inskrivning hos barnmorskan. Känns helt overkligt.
Hejhej, hoppar in här med!
Är inne på V.8 nu och har BF den 15 oktober. Har inte haft så märkvärdiga symptomet förutom ömmande bröst, lite växtvärk och småyrsel och illamående när blodsockret är nere, men aldrig extremt att jag behöver spy, så har en lätt graviditet än så länge! Kul att följas åt!
Vart bor ni alla?
Har i princip inga symptom, liiite liiite molvärk ibland.. Är i v 6 nu.. Någon mer som inte känner något? Börjar ju undra om jag ff är gravid:/ hade dock inga direkta symptom förän v7 i förra grav. (Blev illamående då)
Finns det någon Facebook grupp att hänga med i?
Min mail är i så fall : tessis17@hotmail.com
Tänkte köpa ett "gravidarmband" idag mot illamåendet. Någon som testat det och har synpunkter?
Igår fick jag stanna hemma från jobb på grund av illamåendet och det börjar verkligen ta på både humöret och energin.
Är i v10 nu och det har hållit på varje dag sen v7.
Någon med andra bra mirakeltips mot illamåendet?
Sedan jag gick in i vecka 9 har mitt illamående minskat lite. Läste något om att hcgnivån sjunker lite vid vecka 10 ca.k
Tänkte köpa ett "gravidarmband" idag mot illamåendet. Någon som testat det och har synpunkter?
Igår fick jag stanna hemma från jobb på grund av illamåendet och det börjar verkligen ta på både humöret och energin.
Är i v10 nu och det har hållit på varje dag sen v7.
Någon med andra bra mirakeltips mot illamåendet?
Är i vecka 8+3 och har mått illa sen tre veckor tillbaka.. Tycker ingen mat smakar gott, det är jättesvårt att äta.. Usch. Igår testade jag gravtest av någon dum anledning och det var svagare test. Testade igen och igen, morgonurin såklart, men det är svagare än för ca 2v sen . Fan, jag har inga tecken på missfall men nu blev jag orolig och orkar inte med den här oron. Fanns ingen anledning att kolla ett test men ändå gör jag det...
Gaaah
Är i vecka 8+3 och har mått illa sen tre veckor tillbaka.. Tycker ingen mat smakar gott, det är jättesvårt att äta.. Usch. Igår testade jag gravtest av någon dum anledning och det var svagare test. Testade igen och igen, morgonurin såklart, men det är svagare än för ca 2v sen . Fan, jag har inga tecken på missfall men nu blev jag orolig och orkar inte med den här oron. Fanns ingen anledning att kolla ett test men ändå gör jag det...
Gaaah