Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag är likadan och gårdagens var mycket svagare, men jag vet ju också att hcg-nivån ökar fram till en viss punkt/vecka för att kanske sjunka lite sen igen och alla är olika där. Sen har jag hört att många test inte egentligen mäter själva mängden hormon, att strecken varierar kan lika gärna bero på självs testet eller att det inte går att få starkare än vad du innan haft. Ett test är inget att oroa sig för, dock är det väldigt lätt att göra det ändå.
Har du något mot illamåendet? Postafen visade sig hjälpa mig igår :)
Jag kunde knappt sova i natt och var sååååå nervös inför VUL idag - men allt såg jättebra ut och vi fick se en liten böna med ett tickande hjärta!!! :D Blev framflyttad en dag också, så v.7+5 idag :)
Är i vecka 8+3 och har mått illa sen tre veckor tillbaka.. Tycker ingen mat smakar gott, det är jättesvårt att äta.. Usch. Igår testade jag gravtest av någon dum anledning och det var svagare test. Testade igen och igen, morgonurin såklart, men det är svagare än för ca 2v sen . Fan, jag har inga tecken på missfall men nu blev jag orolig och orkar inte med den här oron. Fanns ingen anledning att kolla ett test men ändå gör jag det...
Gaaah
Hej!
Vi har BF 21/10. Första graviditeten och första barnet! Är nu i 7+1 men är lite orolig då jag har bruna flytningar med "slem" och molande mensvärk. Men tydligen så kan det vara normalt. Bara vänta och se. En annan jobbig sak är att inte kunna berätta för någon! Pratade med min mamma på telefon som är sjukskriven och har inget att göra. Jag föreslog att hon skulle börja sticka något men hon visste inte vad. Var på vippen att förelå ett par små sockar eller en lite kofta men jag höll mig :)
Jag kunde knappt sova i natt och var sååååå nervös inför VUL idag - men allt såg jättebra ut och vi fick se en liten böna med ett tickande hjärta!!! :D Blev framflyttad en dag också, så v.7+5 idag :)
Hejhej, hoppar in här med!
Är inne på V.8 nu och har BF den 15 oktober. Har inte haft så märkvärdiga symptomet förutom ömmande bröst, lite växtvärk och småyrsel och illamående när blodsockret är nere, men aldrig extremt att jag behöver spy, så har en lätt graviditet än så länge! Kul att följas åt!
Vart bor ni alla?
Jag är också i v 8(7+) med BF 21/10 :)