Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Borde jag vara orolig att mitt illamående o molvärk typ helt försvunnit helt plötsligt? För en-två veckor sen var jag typ deprimerad över att jag mådde så dåligt, men nu är jag istället jätteorolig när det försvunnit. Såg ett tickande hjärta på VUL för en vecka sen, men kan det ha hänt nått nu? Hur stor är risken för missfall i v8? :/
Någon som kan lägga till Mig i oktoberbebisar 2015 på fb? Hittar den inte :( Linda Brattberg heter jag.
Hittar inte heller gruppen, heter den "Oktoberbebisar 2015"?
Trodde att blödningarna hade minskat men idag så övergick det från bruna flytningar till blod! Så orolig! Ingen värk, hade det i onsdags och lite i torsdags! Vet att det kan vara så här men kan inte sluta oroa mig...
Trodde att blödningarna hade minskat men idag så övergick det från bruna flytningar till blod! Så orolig! Ingen värk, hade det i onsdags och lite i torsdags! Vet att det kan vara så här men kan inte sluta oroa mig...