Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
När jag haft mina missfall och blött har jag åkt in till gynakuten. Har alltid fått ett jätte bra bemötande av dom som jobbade där. Och fått göra vul, första MF såg dom hinndäcken så fick lämna blodprov och sen åka dit 3 dagar senare och lämna ett nytt för att mäta hcg-halten och den steg så fick en ny tid för vul. Började dock blöda igen innan den dagen och åkte då in till gynakuten igen där de konstaterade missfallet.
Så blöder man och är orolig råder jag er att åka in till gynakuten!
Vi får hålla tummarna för det bästa! Jag har ingen erfarenhet av blödningar under graviditet, så jag har inget att bidra med mer än att man hör att många blöder och många verkar få barn ändå.
Har själv blött i 4 dagar är i v7 och varit jätteorolig. Dock har det bara varit lite och jag har varit jätteorolig med. Men idag så har det inte kommit något alls och har inte heller haft ont medan jag blött lite. Fick höra att jag skulle ta ett djupt andetag och bara avvakta.Så jag hoppas att det bara är något blodkärl/ sköra slemhinnor.
Men kolla upp det om du är orolig, bättre en gång för mycket än för lite :)
Hej! Jag har bf 31/10 och har skrivit lite i novembertråden för jag tror att bf kommer bli flyttad på Kub-testet. Tänkte ändå att det kunde vara kul att vara i den här gruppen också för sista barnet kom 3,5 vecka för tidigt.
Någon som kan lägga till Mig i oktoberbebisar 2015 på fb? Hittar den inte :( Linda Brattberg heter jag.
Hittar inte heller gruppen, heter den "Oktoberbebisar 2015"?
När jag haft mina missfall och blött har jag åkt in till gynakuten. Har alltid fått ett jätte bra bemötande av dom som jobbade där. Och fått göra vul, första MF såg dom hinndäcken så fick lämna blodprov och sen åka dit 3 dagar senare och lämna ett nytt för att mäta hcg-halten och den steg så fick en ny tid för vul. Började dock blöda igen innan den dagen och åkte då in till gynakuten igen där de konstaterade missfallet.
Så blöder man och är orolig råder jag er att åka in till gynakuten!
Vill också vara med i oktobergruppen här på familjeliv :) Måste man va inbjuden för att vara med? Kan någon bjuda in mig isf vore de snällt! :)
Får vänta och se, men det är så drygt och inte veta! Är ju orolig hela tiden men blir det missfall så är det ju något som inte är som ska vara med embryot. Blir det värre så ringer jag igen på måndag. Fortfarande öm i brösten, är ju lite positivt kanske. Ska nog ta ett gravtest till innan jag ska på mvc om 3 v.