Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Håller på o bli knäpp, kliar på hela kroppen o får små nässelutslag lite här o där... Att magen är som en spärrballong gör ju inte saken bättre o ont gör den oxå, inte bara molvärk utan mer metalliskt... Ska det va såhär i åtta månader till kommer jag bli galen :p
@jonathan.09@hotmail.com är min :)
Vill gärna va med i den gruppen :)
Ska på mitt första VUL imorgon. Är så nervös att det inte ska finnas något tickande hjärta :/ !
Ska på mitt första VUL imorgon. Är så nervös att det inte ska finnas något tickande hjärta :/ !
Fler som känner sig helt slut? Kämpar mig igenom dagarna och framåt eftermiddag/kväll är jag så slut att jag nästan svimmar. Blir andfådd och helst slut bara av att röra mig i lägenheten. Orkar knappt hålla mig sittande! Känns ju helt sjukt! Minns inte att jag var såhär slut med dottern! Var visserligen 5år yngre då och sov ordentligt om nätterna, men ändå! Nån som känner igen sig?