Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fler som känner sig helt slut? Kämpar mig igenom dagarna och framåt eftermiddag/kväll är jag så slut att jag nästan svimmar. Blir andfådd och helst slut bara av att röra mig i lägenheten. Orkar knappt hålla mig sittande! Känns ju helt sjukt! Minns inte att jag var såhär slut med dottern! Var visserligen 5år yngre då och sov ordentligt om nätterna, men ändå! Nån som känner igen sig?
Fler som känner sig helt slut? Kämpar mig igenom dagarna och framåt eftermiddag/kväll är jag så slut att jag nästan svimmar. Blir andfådd och helst slut bara av att röra mig i lägenheten. Orkar knappt hålla mig sittande! Känns ju helt sjukt! Minns inte att jag var såhär slut med dottern! Var visserligen 5år yngre då och sov ordentligt om nätterna, men ändå! Nån som känner igen sig?
Här är en till som är helt väck! Skulle kunna sova dygnet runt men det går inte med en liten..
Är som tur är mammaledig så behöver iaf inte prestera på nåt jobb... Men det tar kraft att ta hand om en liten samtidigt som man mår jätteilla och är dödstrött. Har fått medicin mot illamående nu...hoppas det ska hålla mig över ytan...
Jag är helt slut också. Har legat i soffan i över en vecka. Illamåendet blir värre och värre trots att jag fått tabletter och i morgon måste jag till jobbet. Nån som har bra tips på saker man kan skylla på för att inte avslöja sig på jobbet?
Håller på o bli knäpp, kliar på hela kroppen o får små nässelutslag lite här o där... Att magen är som en spärrballong gör ju inte saken bättre o ont gör den oxå, inte bara molvärk utan mer metalliskt... Ska det va såhär i åtta månader till kommer jag bli galen :p
Jag är helt slut också. Har legat i soffan i över en vecka. Illamåendet blir värre och värre trots att jag fått tabletter och i morgon måste jag till jobbet. Nån som har bra tips på saker man kan skylla på för att inte avslöja sig på jobbet?
Gud va befriande det är att gå in här och läsa ibland. Är mitt första barn och oron är stor samt trycket från allt annat man måste göra. Jag jobbar heltid, pluggar halvtid och läser in en fristående kurs samtidigt. Brukat gå bra men nu är jsg helt färdig. Får panikångest på jobbet (hatar det jobbet) och idag orkade jag inte med det utan sjukskrev mig. Är också ryyysligt trött. Kämpar med jobbet och kommer hem som en zombie. Hur bra är det för förhållandet. Inget sex på flera veckor. Jag bara orkar inte :(
Magen e svullen och jag känner mig tjock. Har panik inför det här med att bli tjock - har lidit av ätstörningar innan och ja. Ni vet.
Mycket hormoner antagligen. Dåligt samvete för jag skolkar från jobbet bara för jag inte orkar.
Svammel. Förlåt.
Imorn ska jag på KUB. Då får jag iaf se om det lever.
<3 <3