Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Min oro besannades. Blödningarna ökade igår och värken tilltog. Fick sammandragningar med jämna mellanrum och åkte in på akuten. Medan vi väntade på att få komma in till gynekologen så gick jag på toaletten och då kom allting ut . Gynekologen gjorde VUL men inget fanns kvar, och det visste jag ju. Behövde inte skrapas eftersom väldigt lite av hinnan var kvar. Just nu känns det väldigt tufft. Gråter och känner mig tom inombords. Förstår ju att det inte var friskt och att det är vanligt med missfall men ändå...
Lycka till med era graviditeter! Jag återkommer till familjeliv om/när det blir aktuellt igen.
Vul om ca 1 timme.
Hoppas att det finns något levande där....
[quote=74985602][quote-nick]SarahJ skrev 2015-03-10 06:22:33 följande:[/quote-nick]
Vul om ca 1 timme.
Lycka till!!
Vul om ca 1 timme.
Sluta titta på gravida fotomodeller, de utgör ju bara en bråkdel av alla gravida och är ju inte ens stadda på normalkost. Dessutom har de pt och många är hysteriskt nojiga för sin vikt, då hela deras liv står på spel.
Tittar man på gravidbilder på forum har jag nog bara sett en tjej där det var svårt att se, även närt hon var höggravid, de flesta andra har haft varierande former och olika sorters magar.
Jag har själv fått höra att jag haft liten mage, men det har jag aldrig tyckt själv.
Sedan undrar jag vem som är sugen på sex när illamåendet och tröttheten upptar det mesta av ens tid. Inte jag i alla fall. Så se det som helt normalt. Det finns tid för det med, om man har lust. Jag brukar sällan ha det som gravid.
Går in i v 10 idag, och två veckor till inskrivningen. Känns som tiden står still samtidigt som det gått fort från det att jag fick veta att jag var gravid. Någon som varit på inskrivningen ännu? :)