Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Går in i v 10 idag, och två veckor till inskrivningen. Känns som tiden står still samtidigt som det gått fort från det att jag fick veta att jag var gravid. Någon som varit på inskrivningen ännu? :)
Går in i v 10 idag, och två veckor till inskrivningen. Känns som tiden står still samtidigt som det gått fort från det att jag fick veta att jag var gravid. Någon som varit på inskrivningen ännu? :)
Vul om ca 1 timme.
Hoppas att det finns något levande där....
Jag tycker också att tiden springer iväg, går in i v10 på fredag, men fick ju nyss plus nu :P Vi ska på inskrivning i morgon, spännande :)
HÅLLER MED!!! är i v 11 nu men det känns som att jag varit gravid en evighet! Samtidigt som jag längtar sönder tills v 13 som verkligen aaaaaldrig kommer! Så sjukt!
Var på inskrivning förra veckan jag!
Hej allihopa. Jag har precis gått in i vecka 8 och har tokont i brösten men varit väldigt pigg tills idag. Är fruktansvärt trött men ska jobba eftermiddagspasset idag. Lär bli intressant och se hur det kommer gå ;)
Jag har blött lite till och från och ska göra VUL på fredag. Är så orolog att det bara är gravidhormoner som ligger kvar och spökar. Försöker lugna mig men inte så lätt. Hoppas innerligt att det är ett litet hjärta som slår där inne.
Hoppar in här! Har BF 31 Oktober :) Har en son född 2011, bor i Stockholm.
Hur gick det??