• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Missma01
    hannap90 skrev 2015-03-10 08:40:51 följande:

Går in i v 10 idag, och två veckor till inskrivningen. Känns som tiden står still samtidigt som det gått fort från det att jag fick veta att jag var gravid. Någon som varit på inskrivningen ännu? :)

Jag tycker också att tiden springer iväg, går in i v10 på fredag, men fick ju nyss plus nu :P Vi ska på inskrivning i morgon, spännande :)
  • Korvstroganoff

Går in i v 10 idag, och två veckor till inskrivningen. Känns som tiden står still samtidigt som det gått fort från det att jag fick veta att jag var gravid. Någon som varit på inskrivningen ännu? :)

HÅLLER MED!!! är i v 11 nu men det känns som att jag varit gravid en evighet! Samtidigt som jag längtar sönder tills v 13 som verkligen aaaaaldrig kommer! Så sjukt!

Var på inskrivning förra veckan jag!
  • Korvstroganoff
    SarahJ skrev 2015-03-10 06:22:33 följande:

Vul om ca 1 timme. 

Hoppas att det finns något levande där.... 

Hur gick det??
  • hannap90
    Missma01 skrev 2015-03-10 09:26:43 följande:

Jag tycker också att tiden springer iväg, går in i v10 på fredag, men fick ju nyss plus nu :P Vi ska på inskrivning i morgon, spännande :)

Spännande :) då får vi hoppas att det går bra!
  • hannap90
    Korvstroganoff skrev 2015-03-10 10:03:57 följande:

HÅLLER MED!!! är i v 11 nu men det känns som att jag varit gravid en evighet! Samtidigt som jag längtar sönder tills v 13 som verkligen aaaaaldrig kommer! Så sjukt!

Var på inskrivning förra veckan jag!

Haha ja! Men samtidigt tror jag att det kommer gå snabbt sen när värmen och sommaren kommer, då vill man ju hinna med så mycket :)
  • caandraa

Hej allihopa. Jag har precis gått in i vecka 8 och har tokont i brösten men varit väldigt pigg tills idag. Är fruktansvärt trött men ska jobba eftermiddagspasset idag. Lär bli intressant och se hur det kommer gå ;)

Jag har blött lite till och från och ska göra VUL på fredag. Är så orolog att det bara är gravidhormoner som ligger kvar och spökar. Försöker lugna mig men inte så lätt. Hoppas innerligt att det är ett litet hjärta som slår där inne.

• FrökenPD

Jag var på inskrivning förra veckan. Går in i v 11 på torsdag :)
  • tjockobbe

Var på inskrivning i förra veckan, var då i 6+2. Ska ringa om KUB nu i veckan, och får jag den så ska jag inte gå till barnmorskan igen förrän 1 juni. Får jag inte KUBen så ska jag tillbaka till barnmorskan om några veckor.
    Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • SarahJ
    Korvstroganoff skrev 2015-03-10 10:04:18 följande:

Hur gick det??

Kunde gått bättre... skulle borda vara i v 8 men det såg ut som att jag bara va i v 5-6. Han sa nog att det såg normalt ut för att vara i den veckorna. Han såg en hinnsäck och en gulesäck. Ska tillbaka sista mars på ett nytt vul.

Har nog redan ställt in mig på missfall igen....
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015