Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Haha ja! Men samtidigt tror jag att det kommer gå snabbt sen när värmen och sommaren kommer, då vill man ju hinna med så mycket :)
Jag har förut inte varit rädd för missfall och har inte haft jätte mycket symptom men nu har jag verkligen inga symptom kvar, lite växtvärk i magen kanske. Är så rädd för att det hänt något :( har inskrivning på måndag och är nu i vecka 9+3. Är det vanligt att all symptom försvinner såhär tidigt? Jag har inte haft ont i magen eller blött.
Kunde gått bättre... skulle borda vara i v 8 men det såg ut som att jag bara va i v 5-6. Han sa nog att det såg normalt ut för att vara i den veckorna. Han såg en hinnsäck och en gulesäck. Ska tillbaka sista mars på ett nytt vul.
Har nog redan ställt in mig på missfall igen....
Jag hade någorlunda regelbunden fram till januari i år. Då gick jag över en vecka typ. Hade ställt in mig på att vi inte skulle bli med barn förräns i sommar. Maken jobbar på sjön så detär inte lätt att pricka rätt.
Jag har förut inte varit rädd för missfall och har inte haft jätte mycket symptom men nu har jag verkligen inga symptom kvar, lite växtvärk i magen kanske. Är så rädd för att det hänt något :( har inskrivning på måndag och är nu i vecka 9+3. Är det vanligt att all symptom försvinner såhär tidigt? Jag har inte haft ont i magen eller blött.
Jag hade någorlunda regelbunden fram till januari i år. Då gick jag över en vecka typ. Hade ställt in mig på att vi inte skulle bli med barn förräns i sommar. Maken jobbar på sjön så detär inte lätt att pricka rätt.
Ja men eller hur!! Sen om vi går över tiden så kommer det med all säkerhet gå superlångsamt igen! När jag var på hälsosamtal sa bm att varje dag en går över tiden känns lika lång som hela graviditeten!
Tjo!! Jag är i v 7+3 nu och mitt illamående kom som ett brev på posten men mina ömma bröst är borta. Har bokat kub i v 11 och längtar efter att få se min dotters lillasyskon. Har iiiiingen mage än, eftersom man en gång tidigare har varit gravid så mins jag bara magen och längtar tills den kommer tillbaks :)) I kväll får det bli postafen innan läggdags för att styra upp illamåendet, funkar inte att må så när jag ska lämna lillan på dagis å sen till jobbet i kök med många dofter.. ????
Vi får hålla tummarna!! Har du blödit och så? Och är din man hemma nu eller ute på sjön?